2 121 646 läst ·
6 761 svar
2122k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Jag har extremt dålig erfarenhet att göra så. Dom i kassorna brukar tycka det inte alls är intressant.Frustrator skrev:
Dom gånger jag behövt få en produkt utbytt så har rätt väg varit att få ärendet lagt via kundtjänst och när det är godkänt där ta med papperskopior på beslutet och lämna in tillsammans med produkten. Då får du pengarna direkt är min erfarenhet. 👍🏻
Verktygstokig
· Halland
· 8 297 inlägg
Det är ”allt eller inget” som gäller, även om jag tycker mig märka en mjukstart. Kanske behövs för att tygla de oerhörda krafterna. 😉vboivie skrev:
Tyckte att det lät osannolikt när du skrev att du hade rabattkupong. Tänkte fråga dig vad du hade/vem du har gjort för att få en 50-lapp rabatt på denna..Scout skrev:
Men såg helt riktigt att det låg en sådan kupong i Plus-appen 😳 129:- för den här..!
Jag kommer att köpa en till (hade jag iofs redan tänkt att göra), om lagersaldot tillåter.
Är som tidigare nämnt, väldigt nöjd med den. Nackdel med inbyggt batteri såklart, men smidigheten den erbjuder överbryggar den saken.
Min första har använts i över 5 år (inte 4 som jag tidigare skrev).
Bisarrt att något, som inte är rent skräp, kan säljas såhär pass billigt. Med 3 års garanti dessutom. Det får ju en att återigen fundera kring vilka marginaler det egentligen finns i branscherna..
Beställde och betalade för 4 sommardäck på en firma
med namnet LI-DL...pengar drogs,hemsidan var jättefin med mycket.
Kollade på spårningsnumret...Varan ej levererad.
Nu efter 1månad är hemsidan borta och spårningen fungerar inte.
Anmält till Ciklo bank där penarna dragits ,de skulle titta på det.
De fick säkert in mycket pengar men...mycket jobb med hemsida som ett
storföretag för lura folk. Edit: kolla på banken och kontot var registrerat på en
stor möbelkedja i Tyskland. Såg också att verktyg maskiner säljs på fejjan via
Lidl:s eget märke till rabatterat pris...Bluffvarning?
med namnet LI-DL...pengar drogs,hemsidan var jättefin med mycket.
Kollade på spårningsnumret...Varan ej levererad.
Nu efter 1månad är hemsidan borta och spårningen fungerar inte.
Anmält till Ciklo bank där penarna dragits ,de skulle titta på det.
De fick säkert in mycket pengar men...mycket jobb med hemsida som ett
storföretag för lura folk. Edit: kolla på banken och kontot var registrerat på en
stor möbelkedja i Tyskland. Såg också att verktyg maskiner säljs på fejjan via
Lidl:s eget märke till rabatterat pris...Bluffvarning?
Det räcker alltså inte med vårt verktygsmissbruk menar du, utan vi ska bli lika runda om magen som tomten själv dessutom!
Nej, för egen del så fortsätter jag nog att gömma i köpen bakom mjölken. Får nog bli lättmjölk dessutom.
Nej, för egen del så fortsätter jag nog att gömma i köpen bakom mjölken. Får nog bli lättmjölk dessutom.
Verktygstokig
· Halland
· 8 297 inlägg
Lite bredd är bra att ha när man ska smuggla in en 200kg bordsåg bakom ryggen..V Vardagsrum skrev:
”Supplies von Lidl”
Passade på idag att komplettera med lite användbara tillbehör i ”Snickerboa”
Pallen blir perfekt att nå det där högst upp i virkeshyllan. Känns väldigt stabil!
Har sedan tidigare en kardborrekloss för 125mm rondeller som jag använder hela tiden. Nu kompletterade jag med två mindre rektangulära och en helt rund.
Den lilla dubbla LED-lampan känns väldigt användbar.
Klart prisvärda produkter!
Dag
PS. Jag glömde mjölken!
Passade på idag att komplettera med lite användbara tillbehör i ”Snickerboa”
Pallen blir perfekt att nå det där högst upp i virkeshyllan. Känns väldigt stabil!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har sedan tidigare en kardborrekloss för 125mm rondeller som jag använder hela tiden. Nu kompletterade jag med två mindre rektangulära och en helt rund.
Logga in
Skapa konto
Den lilla dubbla LED-lampan känns väldigt användbar.
Logga in
Skapa konto
Klart prisvärda produkter!
Dag
PS. Jag glömde mjölken!
Intressant att kolla vad man egentligen får för 30kr.
Lidl:
Slipkloss rektangulär/rund samt 18 stycken slippapper 125mm med 3 olika kornstorlek. 6x60, 6x120, 6x240 = 30kr
Jula - Biltema
5 stycken slippapper 125mm i samma kornstorlek 40kr.
3 olika kornstorlek. 5x60, 5x120, 5x240 = 120kr
Klart att mjölken på Lidl smakar bättre! 🐄
Dag
Lidl:
Slipkloss rektangulär/rund samt 18 stycken slippapper 125mm med 3 olika kornstorlek. 6x60, 6x120, 6x240 = 30kr
Logga in
Skapa konto
Jula - Biltema
5 stycken slippapper 125mm i samma kornstorlek 40kr.
3 olika kornstorlek. 5x60, 5x120, 5x240 = 120kr
Logga in
Skapa konto
Klart att mjölken på Lidl smakar bättre! 🐄
Dag
Håller med om Lidl-slippapper inte håller så länge men kanske en bättre batch denna gången?
Har inte testat.
Priset för två klossar och 36 kanske mindre bra papper är ändå halva priset mot ungefär samma klossar på Amazon.
Dag
Har inte testat.
Priset för två klossar och 36 kanske mindre bra papper är ändå halva priset mot ungefär samma klossar på Amazon.
Dag
Logga in
Skapa konto