2 053 647 läst ·
6 459 svar
2054k läst
6,5k svar
Lidl verktyg denna vecka.
slothy skrev:
Ni är för nära verkligheten för att vara roliga...tveksamt skrev:
Det kommer inte säljas. Utan endast att kunna fås via XXL-Extra-allt-demolition&recycle-klimatsnart-paketet om man binder sig för 72-månaders.abonnemanget. Fast bara om man blir guldmedlem och accepterar att Parkside får sända reklam till telefonen när som helst dygnet runt.slothy skrev:
Avstängd telefon eller urladdat batteri räknas som avtalsbrott, varvid man måste betala dubbla avgiften resten av tiden samt naturligtvis retroaktivt.
Kanske dags att vi startar en ny tråd :
"hur man komplicerar/ fuckar upp enkla saker som ingen tidigare behövt utbildning för "
Idag ska jag sätta upp tre hyllor i hallen, -det är nog bäst om jag ställer batteriet för max prestanda.
"hur man komplicerar/ fuckar upp enkla saker som ingen tidigare behövt utbildning för "
Idag ska jag sätta upp tre hyllor i hallen, -det är nog bäst om jag ställer batteriet för max prestanda.
För att återgå till trådens ämne så lyckades jag idag få tag på 2 stycken smarta batterier. I min vanlig butik fanns inga trots att lagersaldot skulle vara bra enligt LiA. Så det blev en färd till en grannkommun där lagersaldot stämde.
Blev även den lilla vinkelslipen för 200 med rabattkupongen.
Blev även den lilla vinkelslipen för 200 med rabattkupongen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Denna Lidltråd är nog ganska bra om man letar efter tips på Parksideprylar både positiva och negativa. Själv lämnade jag Lidls egen Facebookgrupp "Vi som älskar Parkside" efter att ovanstående inlägg refuserades av deras moderator. Vad man lärde sig i den gruppen är att felfrekvensen är rätt hög på deras elverktyg. Dock inga problem med mina egna Parksideprylar som jag valt med omsorgP poba53 skrev:
Det ser ju ut att vara en kedja liknande en vanlig motorsåg och då borde den kunna filas med lämplig rundfil. Jag har dock ingen aning om dimensionen. Det går kanske att hitta en manual med uppgifter.P pfb skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
För antal drivlänkar skall det var 31 enligt denna sida, Det är ibland svårt att hitta rätt kedja till Parkside sågar. Reservdelslänken i manualen ger inge träff på angive reservdelsnummer för kedjan. Men fila kan man ju göra till kedjanP poba53 skrev:
https://www.lidl.de/p/parkside-20-v...eSize=48&searchTrackingChannel=DE&list=search