Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Minnie Mesola
S Skopan skrev:
Men med ryssland så beror deras invasion att "väst" inte hade tillräckligt lågaffektivt bemötande, menar du? Inte en fabricerad orsak?
Nej. Det menar jag inte. Hur lyckades du komma på den idén? Men jag gillar att du lyckades pilla in de roliga orden "lågaffektivt bemötande", finns det i något annat språk, tro?

Minnie

Minnie Mesola
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Ännu ett lågvattenmärke detta inlägg.
Ni är lite som löpsedlarna . Ena dagen är Putin ett jättehot som vi ska vara rädda för att han invaderar Norden och halva Europa. Nästa så är på fallrepet och kommer kapitulerar vilken dag som helst. Hur ska ni ha det?
Jag skrattar med dig, inte åt dig.

• Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Ännu ett lågvattenmärke detta inlägg.
Ni är lite som löpsedlarna . Ena dagen är Putin ett jättehot som vi ska vara rädda för att han invaderar Norden och halva Europa. Nästa så är på fallrepet och kommer kapitulerar vilken dag som helst. Hur ska ni ha det?
Han kan ju vara ett hot för att han är på fallrepet ? trotts att Ryssland får spö i Ukraina så får Ukraina betala ett högt pris. Det förstår nog alla utom du (uppenbareligen).

härligt att du vaknat nu, ser fram emot dina svar på mina frågor. Så vi kan få den dära diskussionen som du ville. Minnie fixade det ju inte så vi får se vad du kan ”nyansera” bilden med.

• Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Minnie Mesola
B b8q skrev:
Det neutrala Sverige stöder förstås båda sidorna i konflikten, bl.a. genom att köpa rysk gas för en miljard:
[länk]
Ja det är en gammal tradition vi har. Vi sålde kullager till såväl nazister som engelsmän.

Minnie

S steve5432 skrev:
Bara nyfiken, hur många avsnitt av riks har du sett?

/S
Fler än jag hade önskat.

Det finns inte tillräckligt med motmedel mot dumhet i världen.

• Gilla
djac och 4 till
  • Laddar…
Blodsoppen
kashieda kashieda skrev:
Fler än jag hade önskat.

Det finns inte tillräckligt med motmedel mot dumhet i världen.
Vad är det du är rädd för?

Jag tror inte att vi kommer längre i den här diskussionen, stänger tråden.

/Moderator

• Gilla
och en till och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.