Halloj gott folk.
TS har fått svar och kommit så långt han kan med sina frågor nu. (Meddelat mig via pm samt i tråden)
Alla nya frågor får skapas i nya trådar.
Stänger denna tråden. (TS har sagt att han vill det både i tråden och i PM till mig)
Mvh
Stefan, Moderator