I min ansökan har jag med hyfsad ritning om hur badrummet ser ut nu samt hur det blir efteråt. Med beskrivande text om förändringen.
Lägenheten som har samma förändring gjordes av tidigare styrelse inte boende.
Har nu efterfrågat om datum de kan ge beslut.
Vist har inte frågat om det behövs något mer info tar väll lite för givet om man frågar hur det går med ens ansökan man får svaret de behöver mer info om det är det som är problemet.