lunnabo lunnabo skrev:
[bild]Som tur är lever David mycket längre än 100 år.
Ja, dock försöker jag bara att plocka fram poängen med att livslängden på materialet inte är något problem (som jag ser det).
Det överlever oss med råge, oavsett materialval i den här frågan.
Visst, det kan väl vara intressant för barnbarnens barn att ha en hög med skiffer att gå till, för att få nostalgiska vibbar över farfars fars kunskaper.
Men i övrigt ser jag inga livslängdstekniska problem.

• Gilla
Globetrot och 1 till
  • Laddar…
Hannuse Hannuse skrev:
Ja, dock försöker jag bara att plocka fram poängen med att livslängden på materialet inte är något problem (som jag ser det).
Det överlever oss med råge, oavsett materialval i den här frågan.
Visst, det kan väl vara intressant för barnbarnens barn att ha en hög med skiffer att gå till, för att få nostalgiska vibbar över farfars fars kunskaper.
Men i övrigt ser jag inga livslängdstekniska problem.
Jag har åtminstone inte någon hög med skiffer.
Min skiffer ligger plant.

lunnabo lunnabo skrev:
Kan du förtydliga vilka språk som talades?
Att det är ett "Svensk AB" som står för fakturering innebär inte alltid att det är svenskboende personer som utför arbetet.
Personligen tror jag att det är väsentligt mycket större sannolikhet att det inte är personer med svenskt personnummer som utfört detta undermåliga arbete.
Härlig rasism

• Gilla
Globetrot och 1 till
  • Laddar…
Globetrot
henrik erikson henrik erikson skrev:
Härlig rasism
Verkligen! Att kunna kommunicera är en poäng. Men inte mer

henrik erikson henrik erikson skrev:
Härlig rasism
Kanske kan Du utveckla på vilket sätt det är "Härlig rasism"?

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Globetrot Globetrot skrev:
Verkligen! Att kunna kommunicera är en poäng. Men inte mer
På ett sorgfälligt sätt undviker Globetrot att besvara frågan om vilket språk som talades.

Vilken fantastisk tråd detta blev om ett så osexigt ämne som stenläggning!

• Gilla
Globetrot
  • Laddar…
lunnabo lunnabo skrev:
På ett sorgfälligt sätt undviker Globetrot att besvara frågan om vilket språk som talades.
Vart vill du komma med detta?

E EB2 skrev:
Stensättning är oerhört sensuellt! 20240705_190932.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ordet oerhört sensuellt är för mig stämning, närhet. Det kan vara en viskning, soft musik dofter eller beröring.
Ingett av ovanstående får jag av stenläggning, men gott så vi är väl alla olika.

Globetrot
E EB2 skrev:
Verkligen!

Helt otroligt! Nu har moderatorn tagit bort en del men baserat enkom på att jag tidigare haft problem (med badrum för 2 år sedan) och att jag ENS frågar …..så har jag inom loppet av två dagar anklagats för bristande information, att det är mitt fel, att jag ljuger, att det måste vara fel på mig, personangrepp, att jag alltid betalar för mycket / eller för lite, att min smak är dålig och guuuud vette vad - att jag inte är hemma och spelar in när killarna som bygger pratar så jag kan avgöra vilket språk de talar! Helt absurt

Men också lite underhållande.

Jag har satt mitt konto på stäng o radera. Sker inom 30 dagar tydligen. Känner inte att det ger något att läsa bara lögner och förtal. Och otrevliga kommentarer. Men samtidigt synd på något sätt att de otrevliga tar över på detta sättet. 😂

Det är anmärkningsvärt att du tycker att allt handlar om din person övermätta du får svar på sakfrågan.

Globetrot
P Pin skrev:
Det är anmärkningsvärt att du tycker att allt handlar om din person övermätta du får svar på sakfrågan.
Intressant och visar min poäng ännu mer att du kritiserar mig för att göra tråden personlig. När det defakto du som går till personliga angrepp och inte håller dig till sakfrågan.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.