Globetrot
lunnabo lunnabo skrev:
Känner Du dig kränkt?
Kan förstå att Du tycker att Du blivit ifrågasatt då det onekligen gick helt osannolikt snabbt för företaget att komma på att riva upp allt.

Eller kanske det saknas någon liten dag här eller där i Din Story?
Nej det gör det faktiskt inte. De var klara på em. Jag var ute och tog kort och kände mig irriterad. Kontaktade dem och tänkte få input från forumet och startade tråden. Sen kom de och rev sent på kvällen, då de ville riva innan det stelnat.

Så, det är okej att du tycker det låter helt orimligt men det är sanningen.

Globetrot
Hep Hep skrev:
Fast nu får du väl ta av dig offerkoftan och sluta tramsa. Att blocka en användare man inte funkar med eller uppskattar är enkelt. Jag har en hel drös blockade personer och lever lyckligt utan. Men väljer du att stänga kontot i affekt, så är du såklart fri att göra det. Synd för dig som har en del projekt, då det finns mycket kunskap och hjälp att få här.

Det jag reagerar på är att du mer verkar vara ute efter drama än en lösning. Du kan ju backa tillbaka och räkna antalet inlägg du gjorde i går efter att du fått besked om att det skulle lösas. Du funderade inte en enda gång på om det var relevant för diskussionen att nämna att allt skulle rivas?
Men, vad menar du? De rev på kvällen och när de meddelade mig så skrev jag det gör efter typ 5 minuter?

Jag försöker inte skapa drama. Du får nog gå tillbaka och läsa.

Globetrot
Vilket otroligt dåligt klimat det är på forumet. Jag startar en tråd och kan väl erkänna att jag hade kunnat specificera mina frågor mer men för direkt meddelanden om att det är mitt fel att projektet blivit dåligt och att det är något fel på mig. Jag blir anklagad för att något vibbar mycket pengar så jag får skylla mig själv…Flera svarar sedan att jag ljuger om tidslinjen - vilket inte stämmer och att jag borde ha berättat saker innan jag själv känt till dem. Och hur jag skulle applådera att de gör fel?

Jag får direkt bara gå in i försvar kring min egen person och om jag ljuger ?? Det är inte ett klimat jag uppskattar. Istället för svar kring hur man konstruerar en trapp.

Det är inte pga att jag är lättkränkt som jag lämnar nu utan för att detta klimat inte ger mig något .

Globetrot Globetrot skrev:
Nej det gör det faktiskt inte. De var klara på em. Jag var ute och tog kort och kände mig irriterad. Kontaktade dem och tänkte få input från forumet och startade tråden. Sen kom de och rev sent på kvällen, då de ville riva innan det stelnat.

Så, det är okej att du tycker det låter helt orimligt men det är sanningen.
Tack för ett informativt klargörande.
Är egentligen mest förvånad över att de bytte ståndpunkt i princip direkt.
Eller så var det helt enkelt inte rätt förman på plats och så blev det så illa som det blev.

Globetrot
lunnabo lunnabo skrev:
Tack för ett informativt klargörande.
Är egentligen mest förvånad över att de bytte ståndpunkt i princip direkt.
Eller så var det helt enkelt inte rätt förman på plats och så blev det så illa som det blev.
Jag tog bilder och skickade såklart. De som jobbar är inte samma som de som äger företaget och när min reklamation landade hos rätt person så ansåg de inte heller att detta var snyggt.

Jag tycker det var bra! Det är ju ganska uppenbart en massa fel, även om få svar här (ett par dock. Tack) bidragit till att speca felen.

Jag har inte en gång i tråden skrivit att det är ett dåligt företag.

Men, vad menar du? De rev på kvällen och när de meddelade mig så skrev jag det gör efter typ 5 minuter?

Jag försöker inte skapa drama. Du får nog gå tillbaka och läsa.
Va? Har inlägg raderats eller vad menar du? Enligt dig rev de i går kväll. Efter det skrev du ett antal inlägg utan att nämna det. Jag kan inte hitta att du nämnt det tidigare än efter 07 i dag. Om du inte redan raderat ditt konto hade jag bett dig skriva vilket inlägg du syftar på, men det går ju inte längre.

• Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
Globetrot
Hep Hep skrev:
Va? Har inlägg raderats eller vad menar du? Enligt dig rev de i går kväll. Efter det skrev du ett antal inlägg utan att nämna det. Jag kan inte hitta att du nämnt det tidigare än efter 07 i dag. Om du inte redan raderat ditt konto hade jag bett dig skriva vilket inlägg du syftar på, men det går ju inte längre.
Min profil kommer stängas strax troligtvis men ja, om du vill veta detaljer så kom jag hem. Kollade och blev irriterad pratade med de på plats och sen reklamerade jag sen gjorde jag inlägget. Sen var jag bortrest från 19 till i morse och fick info i morse att de rivit. De som var hemma i huset sade att de nog kom tillbaka vid 20-/1 tiden. Jag kan tyvärr inte säga exakt. Jag läste och skrev i tråden på kvällen ja. Jag var inte hemma i huset dock.

Varför skulle jag ljuga? Det är ju knäppt

Smaken är som baken då! Jag tycker City mix sten är betydligt finare än gatusten. Skiffer är ännu finare, men dyrt
Jag håller delvis med.
Till min egen uteplats valde jag helt svarta polygona skifferbitar med liten storgatsten som yttre stödjande kantsten.
Svårt för att kunna förstå att dina betongbitar skulle vara vackrare än dessa gatsten i någons ögon. IMG_20260812_173818.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_20260812_173624.jpg
Skapa konto

• Gilla
JensDalarö och 2 till
  • Laddar…
Globetrot
lunnabo lunnabo skrev:
Svårt för att kunna förstå att dina betongbitar skulle vara vackrare än dessa gatsten i någons ögon
Du verkar vara en väldigt trevlig person. Tack för din input, jag uppskattar verkligen den. Men som sagt. Dina bilder är enligt mig as fult. Normalt skulle jag inte säga det utan jag skulle betrakta det som otrevligt provokativt tyckande. Men vi tycker alla olika. Det är okej

Redigerat:
Min profil kommer stängas strax troligtvis men ja, om du vill veta detaljer så kom jag hem. Kollade och blev irriterad pratade med de på plats och sen reklamerade jag sen gjorde jag inlägget. Sen var jag bortrest från 19 till i morse och fick info i morse att de rivit. De som var hemma i huset sade att de nog kom tillbaka vid 20-/1 tiden. Jag kan tyvärr inte säga exakt. Jag läste och skrev i tråden på kvällen ja. Jag var inte hemma i huset dock.

Varför skulle jag ljuga? Det är ju knäppt
Ok, så du skyndar dig att skriva innan ditt konto stängs. Intressant, men lite märkligt beteende.

Du verkar vara en väldigt trevlig person. Tack för din input, jag uppskattar verkligen den. Men som sagt. Dina bilder är enligt mig as fult. Normalt skulle jag inte säga det utan jag skulle betrakta det som otrevligt provokativt tyckande. Men vi tycker alla olika. Det är okej
Du skriver;
"Skiffer är ännu finare, men dyrt".
Samtidigt skriver Du när jag lägger upp denna bild på skiffer "Dina bilder är enligt mig
as(sic!)fult".
Blir onekligen svårt att veta vad Du tycker.
Skulle nog påstå att det är klart tveksamt att jag är "en väldigt trevlig person". IMG_20260812_173624.jpg
Skapa konto

• Gilla
maria01
  • Laddar…
så du tycker betong är snyggare en riktig sten ?

Globetrot
Hep Hep skrev:
Ok, så du skyndar dig att skriva innan ditt konto stängs. Intressant, men lite märkligt beteende.
Sant! Jag vill bara bemöta alla felaktigheter som påstås men nu loggar jag ut.
🤗

Sant! Jag vill bara bemöta alla felaktigheter som påstås men nu loggar jag ut.
🤗
Säker på att du klarar det?

• Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
Vilket otroligt drev mot TS. Jag blir nyfiken på vad TS gjort er alla som går så hårt mot hen.
😳😳

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.