Var väl den Pannan som gick under vatten! Typ IP dykklassad :)
 
mattiasp skrev:
Powertoolworld är dyra på frakten. Priserna finns på hemsidan, så om the tool vault har prylarna du skall ha så skulle jag tro att det blir billigare där. Prova att stoppa grejerna i varukorgen och se vad priset blir.
Powertoolworld ska ha 78 pund i frakt :x mot the tool vault som tar 20 pund så valet är med andra ord enkelt för mig.

Nu är frågan vilket kit man ska satsa på, ska man köpa en

Eyc190 som består av skruvdragaren + en slagskruvdragare
http://www.thetoolvault.com/product.php/section//sn/EYC190

Eller ska man köpa en Eyc198 som består av en skruvdragare med slagborrfunktion + en slagskruvdragare
http://www.thetoolvault.com/product.php/section/7023/sn/EYC198

Vad har panelen för åsikt kring dessa alternativ, vad ska man välja

Hoppas det är ok för hedde att jag lånar tråden lite
 
Redigerat:
Mitt råd är att skippa slagborrfunktionen. Att släpa runt på ett slagverk är onödigt, eftersom funktionen vid betongborrning ofta är en besvikelse. Borrar du ofta i betong så rekommenderar jag en borrhammare. Det finns en liten Panasonic i samma serie som tar samma batterier. Bäst kapacitet per krona får man i regel med en nätdriven maskin.
 
Håller med "Dr Fozz" har samma kit det är helt underbart, den lilla slående skruvdragaren är helt fantastisk i förhållande till sin vikt och storlek. Köpte detta kit på kampanj hos Tools kallades för "MIni-monster" .
 
Dewalts 10,8v är grymt bra, kanonmaskiner! :)
 
Placebo
För just under 3000 får du Bosch monsterkit.
GOP'en är guld värd, förstod jag inte förrän jag hade setet hemma
+ det kommer med 3 batterier
+ lampa
+ mindre bra vinkeldragare, min har blivit sambons hänga tavlor dragare.

Nu är ett set med en till GSR och den nya plutttigersågen GSA på väg från Axminster.
 
Redigerat:
Monterat skrev:
Placebo
För just under 3000 får du Bosch monsterkit.
GOP'en är guld värd, förstod jag inte förrän jag hade setet hemma
+ det kommer med 3 batterier
+ lampa
+ mindre bra vinkeldragare, min har blivit sambons hänga tavlor dragare.

Nu är ett set med en till GSR och den nya plutttigersågen GSA på väg från Axminster.
Det är säkert ett grymt paket, frågan är hur mycket jag utnyttjar kapaciteten på maskinerna... :D

Fick tydligen fel prisuppgift från Optimera, dom ville ha ca 3300. Ganska stor skillnad.

Då gjorde jag såhär istället:
http://www.thetoolvault.com/product.php/sn/DEWDCK211S2

Samma grejer, och bra mycket billigare. Beställt och klart. Nu är det bara att vänta...
 
Redigerat:
6
CrazyJazz skrev:
Hyr en Skruvdragare. Finns nyöppnad uthyrningsbutik av bygg och trädgårdmaskiner. Sök på google efter Verktygsakuten i Skåne
Dom är kanontrevliga och ställer alltid upp!!!!!
Hmmm.... konstigt 6 inlägg från dig där du rekommenderar denna firma???? Egenreklam??
 
Är ju inte ens frågetecken om det är egenreklam :@
 
...och han orkar inte ens formulera om sin "reklamslogan"...

Genomskinligt!
 
Majgårdarna
Blir tyvärr mer o mer smyg reklam på forumet
 
Har varit och tittat lite närmare på olika skruvdagare från olika tillverkare och de från panasonic passade mina händer bäst så nu har jag beställt ett eyc190 kit från the tool vault få se när man får den d^_^b
 
Hornbach säljer en Hitachi nu 14,4V med två 1,5Ah Li-ion batterier med laddtid på 40 min. Beteckningen är: DS14DSFL
Någon som tycker att den kan vara något att satsa på?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.