Jepp, jag är helt säker på att det är en 400V spis och det är en keramikhäll, så det skall bl röda :) Det tog en evighet för dem att bli varma innan, i princip oanvändbart, ugnen gick aldrig över ca 150 grader heller, nu funkar den felfritt.

Mätte kontakten i väggen och som Bo trodde så finns det två faser, nolla och jord där. Ena hålet där det borde vara en fas är "dött", varför det är så, har jag ingen aning om, det har hänt före min tid i huset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.