3 559 läst ·
17 svar
4k läst
17 svar
Koppla in bastu åt bekant
Det är bättre med kabel-smörja.
https://www.elbutik.se/product.html/kabelsmorjmedel-2?category_id=2161
https://www.elbutik.se/product.html/kabelsmorjmedel-2?category_id=2161
Värmeslingorna skapar sin egen nollpunkt när alla 3 faser är inkopplade så det är sant att "nollan inte behövs" trots att den är utritad. Har man en termostat som inte bryter alla faser samtidigt får man ingen funktion med 1 fas och lite lägre effekt med 2 faser.A Emil_K skrev:
Men oftast tror jag alla faser bryter samtidigt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden