19 160 läst ·
360 svar
19k läst
360 svar
Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba.
Ok. Jag trodde det skulle bli mer. Tror det hade blivit ett par tusen på en Luba 3 3000 när jag räknade för någon dag sen.A arowe17 skrev:
Men bra att det blev lite i alla fall.
Behövde du lägga beställningen först, eller kör du bara skärmdumpar till dem för att få dem att erbjuda rätt pris? Jag är i precis samma sits som du!danne9 skrev:
Jag har köpt och skickat skärmdumpar. Men det är ju långhelg så har inte hört något ännu.rampante skrev:
De lägre priset finns ju även i Prisjakts historik.
Prisgarantin ska även gälla 30 dagar så antar att det går att uppdatera den om nåt annat dyker upp.
Annars kan man ju skicka tillbaka och göra om. Då bör dom hellre göra det enkelt, hoppas ja.
Vad har du hittar som är billigare?
Via Mammotions egna site, och om man köper för att betala med EUR - betalar man sen med Klarna så slipper man växlingsavgiften (tror jag) och priset i EUR är ju lägre än det i SEK, även på Mammotions egna sida.
Var har du hittat lägre pris än Bauhaus i sverige, om dom inte skulle godkänna mitt förslag?
Var har du hittat lägre pris än Bauhaus i sverige, om dom inte skulle godkänna mitt förslag?
Tror inte dom godkänner Mommotions sida.rampante skrev:
Via Mammotions egna site, och om man köper för att betala med EUR - betalar man sen med Klarna så slipper man växlingsavgiften (tror jag) och priset i EUR är ju lägre än det i SEK, även på Mammotions egna sida.
Ska vara en svensk butik som även ska ha en "riktig" butik (som jag förstått det).
Jag försökte från Hylte som hade sänkt flera tusen under några timmar men då fanns klipparen inte i lager på Bauhaus, och kundtjänst var stängt.
Nu kör jag Hylte igen, men bara 5 kr billigare. Men det bör ge 12% oavsett.
Hoppas någon kör bättre pris inom 30 dagar också.
Ja precis, du kan köpa från en webbsida erbjudan men de måste ha en svensk fysik butik.danne9 skrev:
Tror inte dom godkänner Mommotions sida.
Ska vara en svensk butik som även ska ha en "riktig" butik (som jag förstått det).
Jag försökte från Hylte som hade sänkt flera tusen under några timmar men då fanns klipparen inte i lager på Bauhaus, och kundtjänst var stängt.
Nu kör jag Hylte igen, men bara 5 kr billigare. Men det bör ge 12% oavsett.
Hoppas någon kör bättre pris inom 30 dagar också.