19 284 läst ·
360 svar
19k läst
360 svar
Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba.
Var i specarna står det?Tomture61 skrev:
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 367 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 367 inlägg
Haha, nej jag missade det 😅 Men seriöst, ifall det finns en klippare som håller det de lovar för den billigare, så borde de byta hans klippare mot den dyrare utan extra kostnad. För att buggarna ska fixas får man nog vänta länge på.Tomture61 skrev:
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 367 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 367 inlägg
Pacman har vunnit sin klippare helt gratis här på BH.M MartinP666 skrev:
Men den är fantastiskt stark, som en oxe. Den har inga problem att plöja detta, bara knivarna är nybytta.
Även min tidigare HQ var duktig, men inte lika bra som denna.
Jag har bättrar på gräsmattan och det har behövt gro och växa till sig. Det har vuxit som ogräs nu när jag varit på en veckas semester...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har bättrar på gräsmattan och det har behövt gro och växa till sig. Det har vuxit som ogräs nu när jag varit på en veckas semester...
Grattis, min vänder ifall den ser en maskros, trots att jag ställt in den på att ignorera hinder (har gjort no-go-zoner runt alla träd mm)pacman42 skrev:
Men den är fantastiskt stark, som en oxe. Den har inga problem att plöja detta, bara knivarna är nybytta.
[bild]
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 367 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 367 inlägg
Jag vet hur min klippare ska och inte ska bete sig.Alfredo skrev:
2025 inträffade det 1 gången.
2026 för ngn vecka sedan för 2:a ggn .
Dagen efter helt normalt igen.
2024 var jag också en stooor tvivlare till fenomenet.
Nu vet jag bättre.
GNSS spoofing är på riktigt.
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 367 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 367 inlägg
Det är klart att den inte ska missbedöma positionen med 0,5 meter, men frågan var nu varför den gjort det vid några givna tillfällen. Visst, bor du i ett utsatt område och kan bekräfta att störningar i området rapporterats vid de specifika tidpunkterna är det ju en tungt "bevis", men annars kan det ju vara alla möjliga saker som spökar.Tomture61 skrev: