Ja, den var faktisk väldigt snygg!

Själv beställda vi Svedbergs Classic från Bauhaus för 2 veckor sedan. Dom hade 20% rabatt, då är det samma pris som på Sigro.

Har dessutom beställd en taksilsdusch från Sigro.
Än så länge är jag INTE imponerat av deres service!
Fick en orderbekräftelse med förväntat leverans från deres lager tisdag den 7. Onsdag hade jag inte hört något från dom, och skickade en mail för att höra vad som sker.
Idag fredag har jag inte ens fått svar på mailen:(

Samma här  :(
Skulle fått min beställning innan jul. När jag till slut fick tag i dom per telefon så gick det däremot undan. Lagret hade nog tagit julledigt i förtid...

Nu har jag mailat dom igen och påmint om min förra mail... Får se om dom svarar på den.

Det är tur att man först tränger prylarna om 1½ månad! ;)

/J

Jag hör till de som är jättenöjda med sigor.. Beställde grejer därifrån på Onsdag kväll, Fredag em ringer de på dörren o då står posten där med mitt paket.. :D :D

HeHe ... Nu fick jag mail från Sigros lager om att de har skickat grejorna - men fortfarande inget svar på min fråga...

Bra att du och många andra är nöjda. Det kommer vi helt säkert också att bli ;)

Trevlig helg på Er!

Miicke skrev:
[quote author=Lindhardsen link=1136746858/0#3 date=1136798686]Micke, hur kom du över katalogen?
Jag letar desperat efter något i stil med Swedbergs Classic 155 med dubbla handfat och lådor under... Men det verkar inte finnas.

Äntligen är jag helt sålt på denna modell från Svedbergs, men kvalitetskänslan när man drar i lådorna låter mycket kvar att önska! :'(

Kan du kolla om där finns något liknande i nya Hafa katalogen?

Tack,

Jan
Jag säljer HAFA på det företaget jag jobbar på, så jag plockade helt enkelt ett exemplar av katalgogen när jag var på kickoff eller release på HAFA.
De har inte direkt nått i stil med den Classic 150.
Men vänta till du kollat i nya katalogen ifrån HAFA.. själv ska jag inhandla nyheten Hafa Spirit med 2 luck och 2 lådor, till våren när jag bygger om i badrummet.

Enligt HAFA så började de portionera ut katalogen förra veckan, så om inte annat borde den finnas hos alla återförsäljer till helgen.
Är ju några lastbilar med kataloger som ska ut på en gång, så det kanske dröjjer nån dag extra :)
Du kan ju beställa katalogen på deras hemsida oxå, och det vore ju lite korkat av dem om de skickar den gamla, trots att sidan inte e uppdaterad med nya sortimentet.[/quote]

Stämmer.... vi hade katalogen på hyllan förra veckan. jobbar oxå på ett företag som säljer Hafa.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.