Jag har nu haft elektriker hos mig som konstaterat trefas i elskåpet!
Tog bild på elcentralen i källaren också!
men jag glömde fråga elektrikern vad detta innebär i praktiken!
Innebör det då att jag har totalt 20AMP att nyttja?
Kommer detta verkligen räcka till att separera & hällen och ugnen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder