Y
jo fast... jag ville ju vara häftig.. ;)
 
Kör med fiber då! Den är mycket tunnare. Du får nog 3 styck genom :wow:
 
Y
kamilenski skrev:
Kör med fiber då! Den är mycket tunnare. Du får nog 3 styck genom :wow:
hihi, fast anar att priset blir något annat dessvärre
 
Yrrol skrev:
hihi, fast anar att priset blir något annat dessvärre
Yrrol.
Du ville vara häftig.
Det kostar att ligga på topp! ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.