Y Yrrol #46 Medlem · Skåne · 6 885 inlägg 23 maj 2011 17:21 Yrrol Medlem Skåne 6 885 inlägg 23 maj 2011 17:21 #46 jo fast... jag ville ju vara häftig..
B BigGitt #47 Medlem · Skåne, Sjöbo · 6 994 inlägg 23 maj 2011 17:23 BigGitt Medlem Skåne, Sjöbo 6 994 inlägg 23 maj 2011 17:23 #47 Kör med fiber då! Den är mycket tunnare. Du får nog 3 styck genom :wow:
Y Yrrol #48 Medlem · Skåne · 6 885 inlägg 23 maj 2011 17:30 Yrrol Medlem Skåne 6 885 inlägg 23 maj 2011 17:30 #48 kamilenski skrev: Kör med fiber då! Den är mycket tunnare. Du får nog 3 styck genom :wow: hihi, fast anar att priset blir något annat dessvärre
kamilenski skrev: Kör med fiber då! Den är mycket tunnare. Du får nog 3 styck genom :wow: hihi, fast anar att priset blir något annat dessvärre
B BigGitt #49 Medlem · Skåne, Sjöbo · 6 994 inlägg 23 maj 2011 19:39 BigGitt Medlem Skåne, Sjöbo 6 994 inlägg 23 maj 2011 19:39 #49 Yrrol skrev: hihi, fast anar att priset blir något annat dessvärre Yrrol. Du ville vara häftig. Det kostar att ligga på topp!
Yrrol skrev: hihi, fast anar att priset blir något annat dessvärre Yrrol. Du ville vara häftig. Det kostar att ligga på topp!