A
There, there! nu tycker jag att vi alla sjunger: we shall overcome....:crysmile:

• Haha
  • Gilla
shtob och 20 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Hur är det med läsförståelsen här?
Jag måste lära mig att inte argumentera med idioter. Då är det inget bra att besöka byggahus. Det är på tok för många här.
Eller så kanske du bara ska ta ett par extra djupa andetag innan du ger dig in i en ny tråd. Under tiden det tar kan du läsa på fliken överst om just det inlägget är på byggahus.se eller på märkaord.nu.

• Gilla
jonas_da och 20 till
  • Laddar…
Fast i detta fall får jag nog ställa mig på Daniels sida.

Inget hände, säkringen löste och hade han inte haft ”tur” att känna lukten just detta tillfälle hade inget hänt!

Jag hade nog hellre sparat min ”tur” tills det brinner igen utan att säkringen går.

• Gilla
Tomtom79 och 1 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Hur är det med läsförståelsen här?
Jag måste lära mig att inte argumentera med idioter. Då är det inget bra att besöka byggahus. Det är på tok för många här.
Idioti är att hänga upp sig på användningen av ordet tur i denna tråd. Försök sätt dig in i trådens ämne och bemöt det istället för att klanka på något ovidkommande som du anser är "fel".

• Gilla
Willmanh och 48 till
  • Laddar…
Själv lämnar jag ALDRIG adaptrar liknande den i den här tråden i vägguttaget om jag inte är hemma och närvarande.
ALDRIG någonsin. Många hus har brunnit ner pga "väggvårtor" som har fattat eld.

• Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Idioti är att hänga upp sig på användningen av ordet tur i denna tråd. Försök sätt dig in i trådens ämne och bemöt det istället för att klanka på något ovidkommande som du anser är "fel".
Problemet med säkringen är ju avklarat sedan länge.

Huddingebo Huddingebo skrev:
Själv lämnar jag ALDRIG adaptrar liknande den i den här tråden i vägguttaget om jag inte är hemma och närvarande.
ALDRIG någonsin. Många hus har brunnit ner pga "väggvårtor" som har fattat eld.
På samma sätt har vi förbud här i hemmet att ladda saker på nätterna när vi sover.

• Gilla
vintersolen och 1 till
  • Laddar…
eller så, köper man inte billiga piratladdare från kina?

• Gilla
Mekplatsen och 10 till
  • Laddar…
Det har nog inträffat incidenter även med kvalitetsprodukter. Men ovanligt.

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
C Christoffer L skrev:
eller så, köper man inte billiga piratladdare från kina?
Jag köpte den av Löfven och han försäkrade att det är det bästa kvalite.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
udihow och 3 till
  • Laddar…
V vintersolen skrev:
Jag köpte den av Löfven och han försäkrade att det är det bästa kvalite.
Grattis
Du har just nu nominerats till den stora tävlingen om den mest onödiga och mest korkade kommentaren på forumet
:worried:

• Gilla
  • Haha
shtob och 14 till
  • Laddar…
kisumisu
V vintersolen skrev:
Det var tur att jag från lukten kände att nåt konstigt är det nånstans.
Nu är det ingen ström från denna el uttag, inte heller i andra rummet
och i källaren. Alla säkringar ser ut att vara hela..

Bra tips tas emot....
Hade du nåt på laddning eller bara laddaren i uttaget?

En original laddare från LG (dvs inget från wish). Blev riktigt varm och andra ändan av usb sladden var helt förstörd hade kortslutit. Detta märkte jag då det luktade bränd plast.

Det är en adapter, inte en laddare. Dvs en helt passiv pryl.

J
Lite skrämmande. Man har ju 1000 (nja men dussintals) väggvårtor som är on 24/7. Jag har satsat på att det är själva batterierna som är farliga. Och så försöker jag bara köra med originaladaptrar. Men för vissa billigare produkter så kan man ju vara lite tveksam om de verkligen är bra...

• Gilla
Krille-72
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.