Violina Violina skrev:
Säg inte så.. Min mamma är (var) rödtott :p
Brukar inte det vara ärftligt???

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Var inte orolig. När min son varit dum blir jag arg och skriker ”jag ska k••••a din mamma!”. Men så blir det förstås inte.

• Haha
Halcyon och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Violina Violina skrev:
Och du blev till:D. Jungfrufödsel?

Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Brukar inte det vara ärftligt???
Det kanske.. jag slapp dock hårfärgen :cool::cool::cool:

• Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Var inte orolig. När min son varit dum blir jag arg och skriker ”jag ska k••••a din mamma!”. Men så blir det förstås inte.
Varför inte?
Har åldern tagit ut sin rätt;)

• Haha
Violina
  • Laddar…
P Pin skrev:
k••••a
?

• Wow
El-Löken66
  • Laddar…
Varför inte?
Har åldern tagit ut sin rätt;)
Ja hon är inte lika ung längre.

Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Jag vet VAR jag blev till, men tack gode gud har jag sluppit detaljerna om HUR :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Vart du blev till kan vi alla gissa. Och likväl som man i Sverige blir belönad med guldklocka för lång och trogen tjänst blev även du belönad med bilen du så stolt visade upp tidigare, bra jobbat:D

• Haha
Violina
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
?
Kan inte vara "Jag ska kvinna din mamma" om nu han inte har svårt med språket förstås:thinking:

Kan inte vara "Jag ska kvinna din mamma" om nu han inte har svårt med språket förstås:thinking:
Nej jag har bara svårt för andra som har svårt med språket.

Jag bara funderade på vilket ord som börjar på k och slutar på a som en (normalt funtad) man skulle säga till sin son att han tänkte göra med dennes mamma?

Enda vettiga jag kom på (med rätt antal bokstäver) var "kittla", men då kunde han väl bara skrivit så?

Annars skulle jag vilja säga att vi har med en mycket störd man att göra.. för vem f*n säger sånt till sin son????

• Haha
  • Älska
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nej jag har bara svårt för andra som har svårt med språket.
Din text "Jag ska k****a din mamma" kan tolkas olika beroende på hur högt IQ man har...

Jag skulle vilja veta varför konsumenter ingår affärsavtal utan att sätta sig in i utförarens affärsvillkor?
Alla företag har affärsvillkor, det är sinnesrubbat av folk att kräva att alla företag ska ha samma villkor när förutsättningarna är så olika beroende på region och tjänsteutbud.
Jag förstår att människor vill ha fastpris på jobb men försök själva att räkna på ett sådant jobb får ni se.
Kund X: "Hej jag ska renovera hela min lägenhet, vad kostar det?"
Ni som föresrpåkar fastpris, berätta gärna vad ni anser är acceptabelt pris på X renovering. Hen är privatkonsument och kan inget om renovering och velar fram och tillbaka med sin kravspecifikation.
Det behövs tydliga anvisningar från kunden vad denna önskar få utfört, något som få kunder förstår.

Vad ska vi lämna för pris tycker ni?
Vad gör vi om kunden sedan har fullt med skräp i sitt hem som vi måste flytta på för att kunna utföra uppdraget? Ska firman stå för detta eller kunden?
Vi glömde nämligen specificera i avtalet "flytt av kundens skräp xxxx SEK".
Kunden ville dessutom köpa material själv, tyvärr var materialet inte godkänt så vi förlorar nån dag på att kunden måste skaffa nytt material. Vem står för den kostnaden?
Mycket av detta finns reglerat i lagar men många på detta forum visar prov på sin okunskap genom att skapa problem som redan har lösningar.

Är det någon här som går och lånar pengar på banken utan att förhöra sig om räntor och villkor innan ni ingår avtal? Man är ju rätt dum i huvudet ifall man gör det och det är ingen skillnad på att ingå avtal med andra företag om man chansar och köper grisen i säcken.
Du som köper väljer vem du gör affärer med, ta då ditt ansvar och begär fullständiga villkor. Om villkoren anses oskäliga finns det lagar som reglerar saken.
Många här inne gör det mycket mer komplicerat än det behöver vara,.

• Gilla
  • Älska
Tsdoesds och 5 till
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Jag bara funderade på vilket ord som börjar på k och slutar på a som en (normalt funtad) man skulle säga till sin son att han tänkte göra med dennes mamma?

Enda vettiga jag kom på (med rätt antal bokstäver) var "kittla", men då kunde han väl bara skrivit så?

Annars skulle jag vilja säga att vi har med en mycket störd man att göra.. för vem f*n säger sånt till sin son????
Finns de som är mu****er som gör och säger vad de vill till sin fru och sina barn

• Wow
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.