F fribygg skrev:
Hur gör man det?
Jag vet inte, så man får nog prova olika sätt. Alkohol är ett bra lösningsmedel, så det kanske funkar här?

Testa några olika saker och ställ dig sedan publikt och urinera. Om det går bra, har du åtminstone tillfälligt tagit bort hämningarna.

M
🤣🤣🤣 Ni är roliga! Varför ska man springa runt och pinka offentligt🤔 Köp en potta och pinka i den för att sedan hälla det på svampen. 😇

M Mrs November skrev:
🤣🤣🤣 Ni är roliga! Varför ska man springa runt och pinka offentligt🤔 Köp en potta och pinka i den för att sedan hälla det på svampen. 😇
Hur hjälper det mot hämningarna?

• Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
M
kashieda kashieda skrev:
Hur hjälper det mot hämningarna?
Å jag som trodde det var häxringen som skulle åtgärdas. Vad fel man kan ha😅 TS får väl välja då vad hon vill åtgärda😆

• Älska
Intet och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Köp en potta och pinka i den för att sedan hälla det på svampen. 😇
Är det tillåtet om man bor som TS?

M Mrs November skrev:
Å jag som trodde det var häxringen som skulle åtgärdas. Vad fel man kan ha😅 TS får väl välja då vad hon vill åtgärda😆
Det är inte alls säkert att TS får bekämpa häxringen

M
F fribygg skrev:
Är det tillåtet om man bor som TS?
Hur menar du nu. TS måste väl ha tillgång till en toalett. Bara att kissa i en potta och spara.😉

M
F fribygg skrev:
Det är inte alls säkert att TS får bekämpa häxringen
TS får odla och verkar även använda gödsel. Guldvatten är ett vedertaget och beprövat sätt att gödsla. Enda skillnaden var att man skulle använda outspädd urin på svampen. Varför skulle inte TS få ta bort häxringen hon får ju ta bort ogräs🤔

M Mrs November skrev:
Bara att kissa i en potta och spara.
Det hjälper inte mot häxringar.

Knappast troligt att urin får spridas på föreningens mark heller om det är det du menar fast du skriver "spara"

M Mrs November skrev:
Enda skillnaden var att man skulle använda outspädd urin på svampen.
Var står det att urin är tillåtet?

M Mrs November skrev:
TS måste väl ha tillgång till en toalett.
Troligtvis, men det är ju helt orelevant i denna tråd.

M
F fribygg skrev:
Var står det att urin är tillåtet?
Var står det att det är otillåtet att gödsla med?

Skulle det inte vara ekologiskt och kravmärkt eller minns jag fel?

M
F fribygg skrev:
Skulle det inte vara ekologiskt och kravmärkt eller minns jag fel?
Dom skulle odla ekologiskt och gödsla med organiskt gödsel. Jag skulle nog påstå att urin är väldigt organiskt. Mitt eget skulle jag absolut klassa som kravmärkt😉

• Gilla
  • Haha
Festlund och 2 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Dom skulle odla ekologiskt och gödsla med organiskt gödsel. Jag skulle nog påstå att urin är väldigt organiskt. Mitt eget skulle jag absolut klassa som kravmärkt😉
Du har nog rätt.

Är det tillåtet att bekämpa med urin enligt Kemikalieinspektionen är TS sas hemma, annars OM urin inte är listat som bekämpningsmedel är det ju otillåtet och nått sånt vill ju TS inte pyssla med vad jag förstår.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.