Enk Projektet skrev:
Hade det inte varit enklare att gjort en vanlig ränndal än på det här viset?
Jo. Mycket. :)
 
Jaha då blev det bråk tillslut, plåtslagaren tycker inte att han har gjort fel med dubbelfalsad plåt och platt tak.
Han svarar inte på brev (Vi ville ha kommunikationen på papper).

Vad är nästa steg ? var vänder man sig ? är det värt att bråka eller ska man anse att alla pengar är borta ?
:(
 
Har du haft någon besiktning på det? Får taket underkänt i en besiktning kan plåtslagaren kanske bli mer villig att åtgärdar om inte är en underkänd besiktning bra om du ska starta rättsprocess.
 
Nä ingen besiktning är gjord, dom var själva Kvalitetsansvariga enligt FR2000.
Vi har ett avtal enligt RO 09.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.