4 888 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Installera ringklocka Rapid B1
Produkter som diskuteras: "hörselskydd"
Plastskylt hörselskydd Systemtext
Skylt i plast, 210 x 297 mm
101 kr inkl moms
Läs mer
Hej!
Här kommer ett trådlyft av Guds nåde.
Jag har en typ likadan klocka som den här. Jag får den att surra men det låter inte speciellt mycket.
Hur och var justerade du så att det blir lite effekt på det hela?
Jag matar den med 11V växelström om jag har mätt på rätt sätt.
Här kommer ett trådlyft av Guds nåde.
Jag har en typ likadan klocka som den här. Jag får den att surra men det låter inte speciellt mycket.
Hur och var justerade du så att det blir lite effekt på det hela?
Jag matar den med 11V växelström om jag har mätt på rätt sätt.
Kollar på det i helgen
Hade lite problem med att få den att ringa men efter lite skruvande fick jag ihop det
1. Se bifogade bilder hur ledningarna ska kopplas
2. Säkerställ att "kläppen" kommer i kontakt med "metallkoppen". På din beskrivning låter det som att kläppen inte når metallkoppen
1. Se bifogade bilder hur ledningarna ska kopplas
2. Säkerställ att "kläppen" kommer i kontakt med "metallkoppen". På din beskrivning låter det som att kläppen inte når metallkoppen
Tack!!!
Min kläpp rör sig inte alls. Det är bara mojängen i mitten som vibrerar.
Det förklarar ju en hel del.
Från är hur jag då väcker kläppen till liv.
Jag har även en lätt bockad plåtremsa som sitter mellan skruvhuvudet i centrum och själva klockan. Kan inte för mitt liv begripa vad den remsan är till för men jag har alltid skruvat tillbaka den eftersom den satt där när jag öppnade det hela första gången.
Tack så jättemycket för hjälpen.
Min kläpp rör sig inte alls. Det är bara mojängen i mitten som vibrerar.
Det förklarar ju en hel del.
Från är hur jag då väcker kläppen till liv.
Jag har även en lätt bockad plåtremsa som sitter mellan skruvhuvudet i centrum och själva klockan. Kan inte för mitt liv begripa vad den remsan är till för men jag har alltid skruvat tillbaka den eftersom den satt där när jag öppnade det hela första gången.
Tack så jättemycket för hjälpen.
Kolla hur jag kopplat ledningarna är mitt tips samt läs övrigt i den dialog som fördes. Kläppen i ytterkanten måste vibrera annars inget ljud.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden