Jag har petat en hel del med rören i källaren här och känner mig rätt hemma med installationerna. Är det att ta sig vatten över huvudet att ge sig på att installera en vattenfelsbrytare själv? Det lutar åt en Vatette i dagsläget.
Vad jag kan se är det Klämringskoppling mot 22mm på själva ventilen och det är vad jag har ut ur avstängningen på vattenmätaren.