På denna länk har du en manual
https://info.axema.se/man/2-1660/comp/a66_sa_man_sv.pdf

Avseende färger på trådar så brukar man i svagströmsinstallationer använda vit som + samt blå som -, alternativt rött som + och svart som -.
Om så är fallet kan man inte veta utan att mäta på trådarna men ovan är vad som är en "allmän standard".
 
Ja, den gamla k44an klarar både ac och dc så du behöver kolla vad som matar då din nya axema kräver dc. Samt även kolla hur låsningen är kopplad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.