14 739 läst ·
137 svar
15k läst
137 svar
Installation av en dränkpump i havet
Får testa, idag kom Nitto 225 och Garo-brytaren.
Jag tänker såhär. Pumpen bör tas upp hur havet i början av december och kan troligtvis tas upp i mars.
Om jag pumpar upp 950L i början av december kan jag duscha nästan 200 minuter tills jag lägger tillbaka pumpen i plurret.
Jag tänker såhär. Pumpen bör tas upp hur havet i början av december och kan troligtvis tas upp i mars.
Om jag pumpar upp 950L i början av december kan jag duscha nästan 200 minuter tills jag lägger tillbaka pumpen i plurret.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden