1 701 läst ·
32 svar
2k läst
32 svar
Illaluktande infiltration...
Provade ändå med en rökpatron i luftnings röret. Funkade inte.H Henry_85 skrev:Som jag har fattat det hela är inloppet inte i den stora kammaren. Det var det som bubblade när jag tog bilden. Dock inte nu när jag tittade ner. En del toapapper finns, men inte mycket.
Jag var och skulle stoppa ner en rökpatron nu, men vattennivån har nu stigit i alla tre, så jag är inte hundra att det kommer förbli någon luft alls just nu! Så surt eftersom det varit nästintill tomt. Jag antar att det inte hinner med riktigt nu när ett rör är "bortkopplat"
Ja, jag misstänker att toalett rengöringen sista gjorde sitt till, även om problemen började precis innan dess.
Det känns som att jag behöver hjälp
Däremot har lukten från vattnet i rören nästintill försvunnit, likaså i fördelningen.
I trekammarbrunnen luktade det visserligen, men inte alls lika skarpt som förut.
Nej, vattnet stiger inte i slamavskiljaren och inte heller i fördelningen, det rinner vidare.Claes Sörmland skrev:
Men i luftningen är det vatten, det är lite knepigt att mäta eftersom krökarna är i lite udda vinkel.Jag får det till 15 cm i ett rör, 10cm i ett och möjligen att det kommer förbi lite luft i det sista. 8-10cm vatten kanske.. och regna ska det göra...
Kan ju slänga ut frågan.. om man skulle vilja få ut någon att titta på detta, som verkligen kan sin sak och inte direkt säljer in en ny bädd, ifall det inte skulle vara det som krävs.Något tips om vettig firma?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden