19 201 läst ·
951 svar
19k läst
951 svar
Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne
Älskar uskBirgitS skrev:
Jag har jobbat med många programmerare och många vill sitta för sig själva och koda i fred samt avskyr möten som stör dem i arbetet. Motsatsen till undersköterskor, vars jobb ofta går ut på att hela tiden umgås med andra, visa tålamod mot andra, klara av att ständigt bli ryckta från det de håller på med därför att något mer akut dyker upp, särskilt inom äldreomsorgen.
Vi behöver inte lågbetalda undersköterskor eller barnskötare. Bättre löner för undersköterskor är jag helt säker på att vi behöver om vi vill ha folk i vård och omsorg, bättre löner för vårdpersonal minskar inte heller chansen att det byggs nya småhus eller hyresrätter, vilket kan ge jobb även åt några byggjobbare och kanske även nån civing.BirgitS skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 755 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 342 inlägg
Varför kalla någon vänsterbliven i en diskussion där du försöker framställa det som att du har social förmåga?AndersMalmgren skrev:
Jag är ganska säker på att du har fel om @BirgitS, men det spelar väl rätt liten roll, annat än att du i så fall är lika dålig på att bedöma som bemöta folk.
Klicka här för att svara