M Myschli skrev:
Ja lite mer testning innan de lanserar hade varit bra för alla känns det som. Vet inte om det var du som skrev det som många tänker. Att vi är de som testar produkten, inte de som har skapat den
Jag har skrivit det, men även flera andra.

pacman42 pacman42 skrev:
Jag har skrivit det, men även flera andra.
Ok ja det är nog fler som delar den upplevelsen tyvärr. När jag hade första generation av lymow blev jag fullständigt tokig, det var grej på grej som strulade. Men nu med 2:a gen (vågar knappt skriva det) så funkar den sjukt bra.

MultiMan
P Pligg85 skrev:
Markpåverkan har de flesta runt laddningen. Ska inte säga att den river mindre än någon annan men husqvarnan river något den också. (Har haft 3st husqvarna innan mammotion ich det var på tiden mellan 2010 och 2021 när husqvarna var toppskiktet)
Nu när husqvarna knappt kvalar in på top 10 av alla märken så är de inte intressant.
Vilka andra 9-10 märken är bättre än Husqvarna? Genuint nyfiken så gärna ett konstruktivt svar.

• Gilla
Hep och 2 till
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Vilka andra 9-10 märken är bättre än Husqvarna? Genuint nyfiken så gärna ett konstruktivt svar.
Dra ut en lista på tillverkare på top 20 Märken så kan du placera husqvarna där med worx och kress mm i mitten.

Kommer köpa tredje Mammotion och skulle gärna testa en dreame, roborock eller segway långt före. Skulle ta en gardena före som är samma husqvarna group.

På bäbisklippare upp till 1000kvm finns det ju hur mycket modeller som helst och prisvärdhet ser jag inte som ett starkt kort för husqvarna i något segment.

P Pligg85 skrev:
Dra ut en lista på tillverkare på top 20 Märken så kan du placera husqvarna där med worx och kress mm i mitten.

Kommer köpa tredje Mammotion och skulle gärna testa en dreame, roborock eller segway långt före. Skulle ta en gardena före som är samma husqvarna group.

På bäbisklippare upp till 1000kvm finns det ju hur mycket modeller som helst och prisvärdhet ser jag inte som ett starkt kort för husqvarna i något segment.
Utav de jag har erfarenhet av ligger HQ väldigt högt. Segway ligger också högt. Mammotion ligger i mitten. Det beror helt på hur svåra förutsättningar man har. Har man en fyrkantig och plan gräsmatta får man nog helt andra märken än om man har en terrängbana som jag har.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Måste bara säga att det är väldigt trevligt att kunna nörda ner sig i detta och diskutera fram och tillbaka. Detta är en början till ett robotgarage som sen ska få vasstak. Jag har målat med tjära och sen när jag inte orkade mer så brände jag trät.

• PXL_20260831_155228148.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
pacman42 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.