4 863 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Husdrömmar görs om - Anne Lundberg lämnar
Har sett samtliga avsnitt under åren och tycker på det hela taget att det är ett trevligt program. Men med det sagt finns en stor brist som jag tyvärr inte tror man kommer att åtgärda. Det handlar om bristen på detaljerad teknisk info i allmänhet, tex lösningarna kring ventilation, isolering, VVS, grundläggning etc. Men det skulle väl vara ett annat program….
Den brunhåriga, Pernilla Månsson Smith & Wesson är numera grå/vit hårig, men jag håller med, hon är betydligt bättre än spragan Lundberg.J Jaggatagga skrev:Dåligt. Det behövs en "programledare" för att få det att kännas seriöst. Hon innan Anna, den brunhåriga, var bättre tycker jag.
Konceptet börjar dock bli lite uttjatat hur som helst. Det märks att de har det svårt att hitta interessanta byggen. De kan lika väl göra uppehåll i några ur nu tänker jag.
Det jag gillar mest med Gert är ju hur han hånglar upp folk utan skam. Man ser ju lite hur de undrar "ska han pussa mig nu? Måste jag?". Kindpussar i luften måste vara det värsta ...
Självbyggare
· Stockholm
· 4 inlägg
Klicka här för att svara