Har sett samtliga avsnitt under åren och tycker på det hela taget att det är ett trevligt program. Men med det sagt finns en stor brist som jag tyvärr inte tror man kommer att åtgärda. Det handlar om bristen på detaljerad teknisk info i allmänhet, tex lösningarna kring ventilation, isolering, VVS, grundläggning etc. Men det skulle väl vara ett annat program….
 
  • Gilla
Gaffelmannen och 6 till
  • Laddar…
Håller med, nu blir det tydligen mera inredning. Tycker ändå att man kan ställa 2 frågor i programmet; vad har ni för uppvärmning och hur ser ventilationen ut, t ex
 
  • Gilla
Bygget 52 och 2 till
  • Laddar…
I
J Jaggatagga skrev:
Dåligt. Det behövs en "programledare" för att få det att kännas seriöst. Hon innan Anna, den brunhåriga, var bättre tycker jag.

Konceptet börjar dock bli lite uttjatat hur som helst. Det märks att de har det svårt att hitta interessanta byggen. De kan lika väl göra uppehåll i några ur nu tänker jag.


Det jag gillar mest med Gert är ju hur han hånglar upp folk utan skam. Man ser ju lite hur de undrar "ska han pussa mig nu? Måste jag?". Kindpussar i luften måste vara det värsta ...
Den brunhåriga, Pernilla Månsson Smith & Wesson är numera grå/vit hårig, men jag håller med, hon är betydligt bättre än spragan Lundberg.
 
  • Gilla
jocke31 och 4 till
  • Laddar…
N Nalleman64 skrev:
Aldrig sett programmet då det enda jag ser på SVT är sport.
Det blir säkert bra med ett nytt upplägg också.
Noterat.
 
  • Haha
  • Gilla
Nalleman64 och 2 till
  • Laddar…
I
N Nalleman64 skrev:
Aldrig sett programmet då det enda jag ser på SVT är sport.
Det blir säkert bra med ett nytt upplägg också.
Man visar inte sport på SVT, bara idrott.
 
  • Wow
Nalleman64
  • Laddar…
Tråkigt att Anne lämnar, det är ju hon som sätter den mysiga stämningen på programmet!
 
  • Gilla
SusoDus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.