4 853 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Husdrömmar görs om - Anne Lundberg lämnar
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 620 inlägg
Svt meddelar idag att Husdrömmar kommer att göras om.
Du kan läsa artikeln här: Husdrömmar görs om - Anne Lundberg lämnar
Du kan läsa artikeln här: Husdrömmar görs om - Anne Lundberg lämnar
Förhoppningsvis kommer programmet rikta in sig mindre på husbyggarnas känslor och livssituationer och mer på design. Men byggahusarna får väl än mindre husteknik som vi ju saknat.Redaktionen skrev:
Personligen anser jag det vore bättre att slänga ut den där sopan Gert istället så kanske det kunde leda till nån mer som vill titta på programmet...Jävla gubbsjuk flummare , stoppa tillbaka stollen under stenen han hittades bakom...
Självcentrerad och tyvärr den typ av arkitekt som man aldrig vill ha med att göra självgod och tror man vet bättre än allt och alla i alla lägen. tål inte folk med den attityden..
Och ja som offentlig person i den typen av tv program så får man stå ut med viss kritik..
Tror fler skulle uppskatta en mer kunnig utlärande stil på byggfrågorna ä hans ständiga glorifierande av arkitekt yrket
Självcentrerad och tyvärr den typ av arkitekt som man aldrig vill ha med att göra självgod och tror man vet bättre än allt och alla i alla lägen. tål inte folk med den attityden..
Och ja som offentlig person i den typen av tv program så får man stå ut med viss kritik..
Tror fler skulle uppskatta en mer kunnig utlärande stil på byggfrågorna ä hans ständiga glorifierande av arkitekt yrket
Jag känner folk som känner Gert W. Jag är rätt säker på att din analys är totalt felaktig.P polaris78 skrev:Personligen anser jag det vore bättre att slänga ut den där sopan Gert istället så kanske det kunde leda till nån mer som vill titta på programmet...Jävla gubbsjuk flummare , stoppa tillbaka stollen under stenen han hittades bakom...
Självcentrerad och tyvärr den typ av arkitekt som man aldrig vill ha med att göra självgod och tror man vet bättre än allt och alla i alla lägen. tål inte folk med den attityden..
Och ja som offentlig person i den typen av tv program så får man stå ut med viss kritik
Tror fler skulle uppskatta en mer kunnig utlärande stil på byggfrågorna ä hans ständiga glorifierande av arkitekt yrket
Båda kunde gärna bytas ut mot kunniga personer om nu programmet ska finnas kvar överhuvudtaget. På senare år tycker jag mig ha noterat att Gert tyvärr blir mer och mer uttröttad, marginaliserad av den andres konstanta tjatter om ingenting, låtsandes vara kompetent, "nästan arkitekt oxå"
Nedläggning rekommenderas, knappast saknad, gärna glömd
Nedläggning rekommenderas, knappast saknad, gärna glömd
Håller med dig om att Pernilla M var bättre i programmet än Anne L. Jag klarar inte riktigt av gapigheten. Tycker också om att få se lite mer av arbetet så jag har börjat att se renoveringsdrömmar på femman istället. Ett riktigt roligt program 🙂M MrsForest skrev:
Tycker att Gert gör stor del av programmet. Han ger ofta ger bra förslag och inflikningar i programmet. Visst att han kan vara lite självgod emellanåt, men han verkar också ha en rätt bra självdistans på ålderns höst. Om nånting så behövs det mer flum inom svensk byggindustri, som mest verkar fokusera på att producera den enklaste och tråkigast möjliga slutprodukten.P polaris78 skrev:Personligen anser jag det vore bättre att slänga ut den där sopan Gert istället så kanske det kunde leda till nån mer som vill titta på programmet...Jävla gubbsjuk flummare , stoppa tillbaka stollen under stenen han hittades bakom...
Självcentrerad och tyvärr den typ av arkitekt som man aldrig vill ha med att göra självgod och tror man vet bättre än allt och alla i alla lägen. tål inte folk med den attityden..
Och ja som offentlig person i den typen av tv program så får man stå ut med viss kritik..
Tror fler skulle uppskatta en mer kunnig utlärande stil på byggfrågorna ä hans ständiga glorifierande av arkitekt yrket
Dåligt. Det behövs en "programledare" för att få det att kännas seriöst. Hon innan Anna, den brunhåriga, var bättre tycker jag.
Konceptet börjar dock bli lite uttjatat hur som helst. Det märks att de har det svårt att hitta interessanta byggen. De kan lika väl göra uppehåll i några ur nu tänker jag.
Konceptet börjar dock bli lite uttjatat hur som helst. Det märks att de har det svårt att hitta interessanta byggen. De kan lika väl göra uppehåll i några ur nu tänker jag.
Det jag gillar mest med Gert är ju hur han hånglar upp folk utan skam. Man ser ju lite hur de undrar "ska han pussa mig nu? Måste jag?". Kindpussar i luften måste vara det värsta ...P polaris78 skrev: