3 489 läst ·
38 svar
3k läst
38 svar
husannonstext syns vid min gatuadress googlesökn - hur får jag bort ?
TS förstår nog inte riktigt vad en mäklare är. Mäklaren är inte enbart ett försäljningsombud för säljaren i en fastighetsaffär.Fairlane skrev:
Fortsättningsvis kan det vara bra att kräva att TS läser igenom sin text innan hon postar.Fairlane skrev:
Jag tror inte problemet ligger där utan att det skrivs på mobiltelefon och man trycker på ett av orden som dyker upp som förslag ovanför, men klickar fel.
Ska jag skriva ordet trevligt till exempel så dyker det upp sin förslag om jag skriver "trev". Försöker jag få klicka på ordet men klickar lite fel blir det istället trev8, vilket kan vara väldigt knepigt för andra att förstå. För man det mycket i texter blir det totalt omöjligt. Jag tror inte Google Translate hjälper mot detta.
Korrekturlös gärna dina inlägg, jag tror du kan skriva förståligt men är för stressad.
Översättning enligt ChatGPT
Förslag 1 – neutral/tydlig:
“Efter att jag hade tagit kontakt med partnerchefen på mäklarfirman i en annan fråga, tog mäklaren bort att huset var markerat som sålt på Booli m.m. och allt löstes.”
Förslag 2 – mer formellt:
“Efter att jag kontaktat partnerchefen på mäklarfirman i ett annat ärende, såg mäklaren till att uppgiften om att huset var sålt togs bort från Booli m.fl. sidor. Därefter var allt löst.”
Översättning enligt ChatGPT
Förslag 1 – neutral/tydlig:
“Efter att jag hade tagit kontakt med partnerchefen på mäklarfirman i en annan fråga, tog mäklaren bort att huset var markerat som sålt på Booli m.m. och allt löstes.”
Förslag 2 – mer formellt:
“Efter att jag kontaktat partnerchefen på mäklarfirman i ett annat ärende, såg mäklaren till att uppgiften om att huset var sålt togs bort från Booli m.fl. sidor. Därefter var allt löst.”
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Insynsskydd vid tomtgräns
Bygglov -
Tillfälligt insynsskydd vid kapning av häck
Trädgård allmänt -
Spikarna syns vid nock, avslut vid hängrännan ok?!
Tak & Vind -
Hur undvika att spår från armering syns vid gjutning?
Byggmaterial & Byggteknik -
Måla innertak. Syns små fläckar vid gipsskruvarna. Spärrfärg först?
Färg, Måla & Tapetsera