Mycket skum tråd, märklar firman är bort redigerad i första inlägget men inte i ursäkten, som kommer från ett annat konto...

Luktar Bluff men ingen fyllehistoria...

Mikael_L
Det verkar rätt märkligt också med "den första" lill-mike användaren.
Om denne verkligen var på riktigt s.a.s borde h*n ha skrivit antingen i tråden eller till forumets administration om ett försök att kapa tråd och användaridentitet.

Jag glömmer hela tråden nu, det är skumt från början till slut. Antagligen någon sorts hittepå alltihopa eller något slags krig mellan två parter i något helt annat.

Jag tror (hoppas) att det som den "nye" användaren skrev om att affären går på räls (eller hur ordvalet var) stämmer, dvs. att TS missuppfattat något. Och sedan fått lite "hjälp" med dementin. I det läget kanske in TS är så motiverad att klaga på "kapningen".

Men OM det stämmer att säljaren är dement så skulle jag som köpare ändå vara lite orolig. Det finns alltid en (liten?) risk att någon försöker riva upp kontraktet med motiveringen att säljaren inte var förmögen att inse vad han skrev på eller ngt. liknande. Ex. om någon kommer och bjuder högre nästa vecka.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.