M Matthies skrev:
Hej!

Tibber Àr verkligen chockerande hopplösa pÄ support. Omöjliga att nÄ pÄ telefon, och svar i chatten Àr det inte tal om. Jag har för nÀrvarande fyra öppna frÄgor i Tibber-chatten som deras kundtjÀnst noga ignorerar.

Min rÀddning blev det svenska företaget Senergia som har nÄgra livrÀddande guider online. Bland annat den bifogade bilden.

HÀr följer lite viktiga lÀnkar:

[lÀnk]

[lÀnk]

I bilden framgÄr firmware-information, men jag tror inte man behöver ange den till Solis support, det rÀcker nog med att sÀga att man vill ha firmware som gör vÀxelriktaren kompatibel med Tibber Bridge.

Lycka till!
Start tack 🙏 Lycka till med din installation!

• Gilla
Matthies
  • Laddar…
M Martinsand12345 skrev:
Start tack 🙏 Lycka till med din installation!
Tack! Uppdatera gÀrna i trÄden hur det gÄr, och om du stöter pÄ nÄgra spÀnnande problem/lösningar.

• Gilla
Martinsand12345
  • Laddar…
M Matthies skrev:
Tack! Uppdatera gÀrna i trÄden hur det gÄr, och om du stöter pÄ nÄgra spÀnnande problem/lösningar.
Jag har tjatat till mig ett möte med supporten hos installatören (vĂ€ljer att inte droppa deras namn dĂ„ jag inte givit upp hoppet om att de skall fixa detta innan jag blir ”purken” pĂ„ riktigt). Men man blir ju lite matt nĂ€r fakturan droppar in trots att man Ă€r lĂ€mnad med appar och instĂ€llningar som inte funkar.

Hoppas att fÄ lite vettig support imorgon istÀllet för Tibbers fullstÀndigt meningslösa AI skÀmtsupport.

Återkommer med uppdatering😅

• Gilla
Matthies
  • Laddar…
Klicka hÀr för att svara
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.