Hej,
Min Solis rapporterar No-Grid efter en huvudsäkring löst ut. Säkringen är bytt och allt fungerar, men fortfarande samma felkod. En dvärgbrytare i i fasadkåpet är i läge OFF, jag misstänker att denna ska vara i läge ON? Kan någon kunnig ge svar?
Min Solis rapporterar No-Grid efter en huvudsäkring löst ut. Säkringen är bytt och allt fungerar, men fortfarande samma felkod. En dvärgbrytare i i fasadkåpet är i läge OFF, jag misstänker att denna ska vara i läge ON? Kan någon kunnig ge svar?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Det var säkringen som var problemet.
Klicka här för att svara