Mikael_L
Enk Projektet skrev:
Provat att loggat ut tidigare?? ;)
Och ligga sömnlös och vrida sig till 03?
Japp, det är också testat. :)
 
  • Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
Mikael:
Testa talböcker eller föreläsningar på youtube. Många kända universitet har massor av timslånga föreläsningar utlagda. Bara att stoppa i hörlurarna och även om du är väldigt vetgirig så tror jag att du kommer att slockna inom en halvtimme eller så.

...dessutom lär man sig väldigt mycket.
 
Mikael_L
Jodå, du har helt rätt i det.

Jag försöker för tillfället ta mig genom "The Design of Active Crossovers - Douglas Self".
Läser jag den i sängen så kommer jag inte så långt innan jag somnat. :)
Men jag lär mig inget heller, om jag läser den i sängen.
Den måste jag jobba med på förmiddagen, pigg och utvilad, för att få ut något av.

Men helt klart finns det bättre sömnmedel än piller. :D
 
  • Gilla
Locke
  • Laddar…
I normalfallet blir det ca 7 timmar var natt, vardag som helg.
 
ullberg skrev:
Jag vill minnas att även D09 (precis som MTech) är i transportsektorn.

Det är nog inte så ovanligt som vi kontorsråttor (vet inte om det inkluderar dig @vectrex) gärna tror att gå upp så tidigt. Min bättre hälft jobbar i dagligvaruhandeln, uppe senast 04.30, åker strax efter 5. Själv jobbar jag på kontor, men de första timmarna innan kollegorna kommit (man slipper köer också...) är ju bland de bästa så jag brukar åka hemifrån runt 06.30...

/U
Jo, jag räknar mig själv till slav i kontorsstolen. Är sällan på jobbet före 09.00.
 
D09
ullberg skrev:
EDIT: Jag verkar inte alls ha koll på var D09 jobbar så jag tar bort spekulationer nu när vi fått direktsvar

Det är nog inte så ovanligt som vi kontorsråttor (vet inte om det inkluderar dig @vectrex) gärna tror att gå upp så tidigt. Min bättre hälft jobbar i dagligvaruhandeln, uppe senast 04.30, åker strax efter 5. Själv jobbar jag på kontor, men de första timmarna innan kollegorna kommit (man slipper köer också...) är ju bland de bästa så jag brukar åka hemifrån runt 06.30...

/U
Delvis rätt :)

Huvudsysslan är inom industrin.

Är och härjar en del inom entreprenadbranschen också :)
 
Vardagar kramar man kudden vid 23 med nån P1 dokumentär i lurarna. Vakna 06:08, optimerad tid för att vara på jobbet 07:00.
Två ggr i veckan kliver man upp 05:00 för att åka till gymmet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.