76 070 läst ·
1 539 svar
76k läst
1,5k svar
Hur kör folk i landet och andra erfarenheter
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 859 inlägg
Såg en idiot idag på motorvägen som svängde in tvärt för att åka av mot köpcentret, men tyckte att han borde hinna med lastbilen framför mig också så han svängde ut igen. Jag såg att han hade problem att komma in igen, lastbilen var tvungen att bromsa. Idioten var på väg till den idag nyöppnade McDonalds i Välsviken.
har sett en som gjorde så på motorvägsbron i södertälje. in framför lastbil med släp, på bron, tankbil. lastbilen bromsade så det rök om däcken och bil och släp krängde. Smart....Bo.Siltberg skrev:
Såg en idiot idag på motorvägen som svängde in tvärt för att åka av mot köpcentret, men tyckte att han borde hinna med lastbilen framför mig också så han svängde ut igen. Jag såg att han hade problem att komma in igen, lastbilen var tvungen att bromsa. Idioten var på väg till den idag nyöppnade McDonalds i Välsviken.
Jag använder bussfil en bra bit varje morgon.
Filen är ännu inte godkänd som bussfil, man hade tydligen glömt att ansöka om den saken.
Men jag är skapligt ensam om att se de över tejpade skyltarna, så vänster filen är full.
Filen är ännu inte godkänd som bussfil, man hade tydligen glömt att ansöka om den saken.
Men jag är skapligt ensam om att se de över tejpade skyltarna, så vänster filen är full.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 297 inlägg
Kalla det vad du vill, spar 30 minuter varje dag och har aldrig hindrat en buss, har faktiskt knappt sett en i bussfilerna kring sthlm 😉Nötegårdsgubben skrev:
Edit: du kör Volvo va?
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 12 712 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 12 712 inlägg