67 023 läst ·
1 345 svar
67k läst
1,3k svar
Hur kör folk i landet och andra erfarenheter
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 902 inlägg
Ja, jag antar att det var svårt för den föraren att parkera bättre. Det var ju bara 2 meter till bilen bakom...Isakare skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Huset i bakgrunden är ju uppenbart tragisk förortFairlane skrev:
Stockholmare kör bättre ha dag läst...
[bild]
Den mörka Audin har parkerat efter den silverfärgade bilen, avstånd mellan dem är ungefär 2 meter. Framför Audin stod min bil parkerad och jag stod parkerad när föraren av Audin "parkerade". Min bil är inköpt för cirka 2 veckor sen och fick bakre kofångaren omlackerad i samband med det... Fanskapet har parkerat sin bil mot min bil och sen lämnar platsen utan en lapp. Bilarna nuddar alltså varandra! Ser inte ut som att jag fått en repa, men ska kolla när jag tvättar bilen. Föraren av Audin kan omöjligt vetat om det blev en repa eller inte, då hans regplåt var dikt an min bil.
Så jävla bra kör man tydligen i Stockholm. 🤬
Funderar på om man ska polisanmäla smitning.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 902 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 902 inlägg
Jag kan erkänna att jag av misstag gjort det en gång med en gammal Saab. På dessa bilar var man tvungen att lägga i backen för att kunna ta ut nyckeln. Parkerade som vanligt på en nästan plan parkering utanför jobbet. Efter några timmar ringde en kollega och informerade om att min bil "slitit sig".Fairlane skrev:
Det visade sig att mekanismerna i växelspak och tändningslås var så slitna så jag hade lyckats ta ut nyckeln trots att backen inte hade gått in riktigt... 😳😳😳
Lyckligtvis blev det inga skador på något alls. Gissa om jag kollade noga vid parkering efter den händelsen...
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg