Det var dålig reklam för clas ohlsson. Om man pga den nya DCL-standarden slutat med att sälja lampor med stickpropp så måste de kunna var tydliga med vilken slags stickpropp det ska vara till deras lampor.
 
E
E Emilyems skrev:
Den personal jag frågade kunde inte det! Därför frågade inkonsekvenshen här....
Fråga här nästa gång. Ett svar du inte kan garantera är riktigt är ju egentligen inget värt.

Så har det varit i alla tider, så klart blir det enklare då vi har DCL som standard men det kommer dröja många decennier och är knappast anledningen till personalens okunskap.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.