Karrock
Eller är det FX och tilluft sitter i fönster eller bakom radiator på yttervägg?
 
Karrock Karrock skrev:
Eller är det FX och tilluft sitter i fönster eller bakom radiator på yttervägg?
Nej, det finns inget där. Det kollade jag i början när jag började forska.
 
BirgitS
Kanske ett bra sätt att göra sig bekant med några grannar genom att säga att ventilationen verkar inte fungera hos mig och fråga om grannen har haft några problem.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.