2 976 läst ·
34 svar
3k läst
34 svar
Hur få veta när säkringar eller strömmen går?
Missar? Pytt.... Om man övervakar sin frys avseende temperatur, spänning och ström så har man nog en och annan tempsensor inomhus och utomhus kopplad till samma system. Dessutom spelar det inte enormt stor roll eftersom det som är intressant egentligen är derivatan av frysens temperaatur, dvs hur lång tid har jag på mig tills det är klippt. Nu gällde det inte en optimal frysprocess utan en optimal övervakning av frystillstånd för att slippa torka upp tinat och sedemera likvifierat kött från köksgolvet.
Men ja, det är kanske kanske att ta det en liten smula för långt. Jag har ingen övervakning överhuvudtaget på frysen eller kylen och det funkar bra det med.
Men ja, det är kanske kanske att ta det en liten smula för långt. Jag har ingen övervakning överhuvudtaget på frysen eller kylen och det funkar bra det med.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 10 735 inlägg
Ja, jag försökte mig på ironi utan att märkning, vilket ju är dömt att misslyckas. Och jag vet ju egentligen bättre.tommib skrev:
Men det var just det; det finns egentligen ingen botten på det hålet, och för de flesta (du som jag) så finns det egentligen ingen anledning att ens hoppa i från början.
Klicka här för att svara