N N3rox skrev:
Köpte du grunden från SveaSolar eller från Tibber?
Jag köpte från SveaSolar från början!
Enl. dem skulle garanti inte gälla om någon annan installerade ytterligare batteri i samma enhet.

• Gilla
N3rox
  • Laddar…
AriNie AriNie skrev:
Jag köpte från SveaSolar från början!
Enl. dem skulle garanti inte gälla om någon annan installerade ytterligare batteri i samma enhet.
Tack. Då vet jag

Perfekt när GR drar igång och den kör bägge bilarna samtidigt. 👍
Visar en appskärm med energiförbrukning och laddningsstatus för två bilar, V60 och en annan med regnummer WWVZZZE123, samt prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Mangadang och 1 till
  • Laddar…
Det har inte startat med GR med min bil och HV ännu, Har nog inte släppt till alla ännu

M Mangadang skrev:
Det har inte startat med GR med min bil och HV ännu, Har nog inte släppt till alla ännu
Kan inte se hos mig heller att det är igång

D
Stefan N Stefan N skrev:
[bild]
Samma här men kan inte sett det betalade sig

Tryck på händelsen så ser du vad det gav.

N N3rox skrev:
Kan inte se hos mig heller att det är igång
Anmälde ni er till gruppen?

Inte blivit inbjuden till någon grupp, menar du testare? Såhär ser det fortfarande ut för mig, ingen GR igång med bilen ännu

• Skärmbild av app som visar intjänade Grid Rewards, 440,56 kr, för september. Text om hur bilen kan stödja elnätet och tjäna belöningar.
    Skapa konto
Man kunde anmäla sitt intresse i Homevoltgruppen på FB och då är man med i testet, men jag kan säga att det gett obetydligt bättre än schablonsumman man fick innan.

• Gilla
Mangadang
  • Laddar…
Nu har den ballat ur helt, laddar ut på toppen och började ladda igen när elen är dyr

• Graf över batteriaktivitet visar energianvändning från solceller och elnätet. Vid 08:00 laddas 0,34 kWh från solenergi och 4,09 kWh från elnätet.
    Skapa konto
D
M Mangadang skrev:
Nu har den ballat ur helt, laddar ut på toppen och började ladda igen när elen är dyr
Japp, nu är det rörigt,, just nu blev mitt ok i intäkter men varit mycket fel senaste dagarna.

Jo det där känner jag till, jag testade allt igår det var mycket strul med Homevolt, men imorse så såg laddschemat ok ut, men sen från ingenstans så började den ladda för fullt

Samma för mig. Var helt dött igår men hoppade igång och började ladda igen kl 17... 😳

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.