Snigel skrev:
Vaddå...måste man vända upp och ner på hela köket för att det ska vara lönt att tänka till?
Jag citerar mig själv i ursprungsinlägget:
"Är det någon som har några tips på små förändringar?"
SMÅÅÅÅÅ förändringar!  ;D
Som det heter hemma: "Vil man være med på leken får en tåle steken"
;D ;D

Nå har vi iaf varit med vända uppåt och nedåt på dit kök, och förhåpningsvis har ni landat på en lösning som ni gillar med dom förutsätninger som finns.


Snigel skrev:
Sen som en parentes måste jag bara säga att både jag och min make fullkomligt avskyr det här öppna stuket som är så modernt nu....öppet mellan kök och vardagsrum, öppna hyllor i köket.....blä, det blir ju skitigt, fettigt och dammigt!
Blir säkert luftigt och fint, men hur praktiskt är det?  :-X
Håller med om sista, iaf, vil häller inte ha öppna hyllor, hade det helt ofrivilligt i en studentlägenhet, fyra stk som kokade och brasade, förj-t.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.