20 131 läst ·
102 svar
20k läst
102 svar
Hantverkare fast på film - kissade i vasken
Medlem
· Västernorrland
· 12 029 inlägg
Haha jag jobbade med en golvläggare, vi gjorde mycket jobb i sportstugor på fjället.
Frågade om toa och han tittade på mig som om jag inte var klok och sa bara: ta dammsugarröret
Va?
Ta dammsugarröret
Vad ska jag med det till?
Pissa i
Han tog alltså röret, halade in den enögde och siktade med röret ner i toaavloppet.
Visserligen smart men inte så fräscht kanske

Frågade om toa och han tittade på mig som om jag inte var klok och sa bara: ta dammsugarröret
Va?
Ta dammsugarröret
Pissa i
Han tog alltså röret, halade in den enögde och siktade med röret ner i toaavloppet.
Visserligen smart men inte så fräscht kanske
Ta med flaska och sälj som avloppsrensare ? Gör inte de i kunders handfat.Johan Gunverth skrev:
Det var väl ingen dvärgharry73 skrev:
Tillbyggare
· Hallands län
· 414 inlägg
He he, när jag bodde på studenthem på 90-talet var detta det sättet som stod till buds då den lilla toaletten skulle renoveras. Dammsugaren ställde jag för övrigt ut i korridoren med lappen "bortskänkes" på när jag skulle flytta. Ville absolut inte ha med den till den nya lägenheten, mest för att den innehöll en okänd mängd silverfiskar (körde utan påse). Dammsugaren var borta inom en timme..nino skrev:
Haha jag jobbade med en golvläggare, vi gjorde mycket jobb i sportstugor på fjället.
Va?
Ta dammsugarröret
Pissa i
Visserligen smart men inte så fräscht kanske![]()
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 220 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 220 inlägg
Kameraövervakning är tillåtet i egna hemmet, på tomten med varningsskyltar, men inte utanför tomten. En kattkamera är därför enbart tillåten inomhus (i praktiken, det är svårt att lära katten att hålla sig inom tomten och att inte vända sig så att kameran pekar utanför tomten).
Okej jag är 185, men det är inga problem att stå på fötterna om man nu vill vara så äcklig. En på 160 cm kanske behöver stå på tå.BirgitS skrev:
Kattkamera som hängs runt halsen på katten är ju inte kameraövervakning? Det skulle ju vara som att du själv springer runt med en gopro på bröstkorgen.pacman42 skrev:
Så katten får filma bäst den vill överallt, men fy den om den springer in på grannens tomt eller in i huset.
https://lawline.se/answers/fotografera-och-filma-person-pa-allman-plats
Jag tyder kameraövervakning som en fastmonterade kamera.