143 662 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
https://www.nyteknik.se/karriar/naken-hemma-da-far-man-mycket-gjort-6408027
Naken hemma – då får man mycket gjort.'
Drygt fem procent av de tillfrågade uppger att de är nakna när de jobbar hemma.
Misstänker att företaget Sonicwall är ett Amerikanskt företag och att det är 5 % pryda amerikaner som jobbar nakna hemifrån. Skulle vara intressant att få veta hur många svenskar som jobbar nakna hemifrån. Skulle gissa att det finns betydligt fler i Sverige som jobbar nakna. Har vänner som alltid sveper in sig i en varm filt och går nakna så fort tillfälle ges.
Ps Sitter naken i min skinnsoffa när jag skriver inlägget. Har även städat källaren utan en enda tråd på kroppen. Ops kom just på att jag måste köpa vax till min nya skinnsoffa så jag slipper stjärtmärken på soffan!
PS2 Tror att några av mina grannar smyger bakom gardinerna när jag kommer hem kring 12 snåret på natten för mina grannar har blivit jättetrevliga när jag slängt kläderna efter att det varit mörkt hos grannarna en stund..
Naken hemma – då får man mycket gjort.'
Drygt fem procent av de tillfrågade uppger att de är nakna när de jobbar hemma.
Misstänker att företaget Sonicwall är ett Amerikanskt företag och att det är 5 % pryda amerikaner som jobbar nakna hemifrån. Skulle vara intressant att få veta hur många svenskar som jobbar nakna hemifrån. Skulle gissa att det finns betydligt fler i Sverige som jobbar nakna. Har vänner som alltid sveper in sig i en varm filt och går nakna så fort tillfälle ges.
Ps Sitter naken i min skinnsoffa när jag skriver inlägget. Har även städat källaren utan en enda tråd på kroppen. Ops kom just på att jag måste köpa vax till min nya skinnsoffa så jag slipper stjärtmärken på soffan!
PS2 Tror att några av mina grannar smyger bakom gardinerna när jag kommer hem kring 12 snåret på natten för mina grannar har blivit jättetrevliga när jag slängt kläderna efter att det varit mörkt hos grannarna en stund..
Två gamla damer hade ringt in pastorn för att deras granne gick runt baken och obscen i fönstret mitt emot. Pastorn kom och det bjöds på kaffe med utsikt mot fönstret där den opscene skulle visa sig, men. Jag kan inte se något att klaga på då hans fönsterkarm väl döljer det heligaste, sade pastorn.
Å jo, Kliv upp på pallen här så får pastorn se.
Å jo, Kliv upp på pallen här så får pastorn se.
Vad sägs om en "loin cloth" á la Tarzan? Då har din "guding" gott om luft och svängrum under detta uråldriga klädesplagg, kanske av tigermönstrat skinn? Jag brukar själv bada i poolen med "ådan" bar, men tomten är stor och jag har vanligtvis en lång T-shirt på mig. Varför ska man slita på sina dyra klädesplagg i onödan? Det är bättre att spara på tyget och särskilt Lycran, som inte gillar klor alls. Man ju gå ända bort till vägen i den "luftiga" klädseln och tömma brevlådan (som öppnas med nyckel framåt och nyckeln brukar kärva och man får ibland stå och vicka med nyckeln hit och dit), men då finns det risk att några bilar kör ner i diket.N nallepu skrev:[länk]
Naken hemma – då får man mycket gjort.'
Drygt fem procent av de tillfrågade uppger att de är nakna när de jobbar hemma.
Misstänker att företaget Sonicwall är ett Amerikanskt företag och att det är 5 % pryda amerikaner som jobbar nakna hemifrån. Skulle vara intressant att få veta hur många svenskar som jobbar nakna hemifrån. Skulle gissa att det finns betydligt fler i Sverige som jobbar nakna. Har vänner som alltid sveper in sig i en varm filt och går nakna så fort tillfälle ges.
Ps Sitter naken i min skinnsoffa när jag skriver inlägget. Har även städat källaren utan en enda tråd på kroppen. Ops kom just på att jag måste köpa vax till min nya skinnsoffa så jag slipper stjärtmärken på soffan!
PS2 Tror att några av mina grannar smyger bakom gardinerna när jag kommer hem kring 12 snåret på natten för mina grannar har blivit jättetrevliga när jag slängt kläderna efter att det varit mörkt hos grannarna en stund..
Är det inte svårt att komma upp ur skinnsoffan, pga "sugkopps-effekten", när rumplädret sugs fast i skinnsoffan?N nallepu skrev:[länk]
Naken hemma – då får man mycket gjort.'
Drygt fem procent av de tillfrågade uppger att de är nakna när de jobbar hemma.
Misstänker att företaget Sonicwall är ett Amerikanskt företag och att det är 5 % pryda amerikaner som jobbar nakna hemifrån. Skulle vara intressant att få veta hur många svenskar som jobbar nakna hemifrån. Skulle gissa att det finns betydligt fler i Sverige som jobbar nakna. Har vänner som alltid sveper in sig i en varm filt och går nakna så fort tillfälle ges.
Ps Sitter naken i min skinnsoffa när jag skriver inlägget. Har även städat källaren utan en enda tråd på kroppen. Ops kom just på att jag måste köpa vax till min nya skinnsoffa så jag slipper stjärtmärken på soffan!
PS2 Tror att några av mina grannar smyger bakom gardinerna när jag kommer hem kring 12 snåret på natten för mina grannar har blivit jättetrevliga när jag slängt kläderna efter att det varit mörkt hos grannarna en stund..
Att blir tyst var en konstig reaktion. Jag hade väntat mig att ynglingen hade fått en milkshake rakt på likmasken.F fsn skrev:Förstoringsglas i köksfönstret.......
Påminner mig om den ganska kaxiga mamman med två barn som påpekade att den skapligt berusade tonåringen på McDonald kunde dra upp byxorna för det verkade kallt för den lilla likmasken. Yngligen gick fram och doppade pitten i kvinnans milkshake och gjorde helikoptern 30 cm från ansiktet så hon blev helt prickig... Hon blev rätt fort tyst.
Hur ingrep du?
Renoverare
· Stockholm
· 20 237 inlägg
Medlem
· Gullspång
· 233 inlägg
H Harrison skrev:Vad sägs om en "loin cloth" á la Tarzan? Då har din "guding" gott om luft och svängrum under detta uråldriga klädesplagg, kanske av tigermönstrat skinn? Jag brukar själv bada i poolen med "ådan" bar, men tomten är stor och jag har vanligtvis en lång T-shirt på mig. Varför ska man slita på sina dyra klädesplagg i onödan? Det är bättre att spara på tyget och särskilt Lycran, som inte gillar klor alls. Man ju gå ända bort till vägen i den "luftiga" klädseln och tömma brevlådan (som öppnas med nyckel framåt och nyckeln brukar kärva och man får ibland stå och vicka med nyckeln hit och dit), men då finns det risk att några bilar kör ner i diket.
Bara du inte skrämmer små barn så är det väl okH Harrison skrev:Vad sägs om en "loin cloth" á la Tarzan? Då har din "guding" gott om luft och svängrum under detta uråldriga klädesplagg, kanske av tigermönstrat skinn? Jag brukar själv bada i poolen med "ådan" bar, men tomten är stor och jag har vanligtvis en lång T-shirt på mig. Varför ska man slita på sina dyra klädesplagg i onödan? Det är bättre att spara på tyget och särskilt Lycran, som inte gillar klor alls. Man ju gå ända bort till vägen i den "luftiga" klädseln och tömma brevlådan (som öppnas med nyckel framåt och nyckeln brukar kärva och man får ibland stå och vicka med nyckeln hit och dit), men då finns det risk att några bilar kör ner i diket.
Renoverare
· Stockholm
· 20 237 inlägg
Hmmmm........ jag tror inte att Anders har 15 grader inomhus som vi har haft största delen av vintern för att spara på uppvärmningskostnader.
Sannolikt sträcker sig hans ekonomiska kompetens inte så långt.
Sannolikt sträcker sig hans ekonomiska kompetens inte så långt.
@AndersMalmgren gillar gemensamt ägande. Därför bor han i ett kollektiv och har sålunda ingen kunskap om att värme och varmvatten kostar pengar, utan tar för givet att det är staten som betalar.H heimlaga skrev:
Staffan
Renoverare
· Stockholm
· 20 237 inlägg
Eftersom jag har råd att hålla en temp som är enligt norm så tror jag inte jag är den som saknar ekonomisk kompetensH heimlaga skrev:
