143 662 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Det är rätt! Spara på finbyxorna med pressveck till senare! Jag har jobbat och studerat på distans i 10 år, så jag är van vid att jobba i "fisbyxor" och nattlinne. Jag har sovmorgon till kl 9 varje dag och slipper trängas på bussen till stan. Jag slipper också bråk på jobbet med skavsår i öronen.
Renoverare
· Stockholm
· 20 236 inlägg
Idag sportar jag skjorta med kashmirtröja och rosa kalsonger.H Harrison skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 236 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 236 inlägg
Läste en forskningsrapport om Corona man har kommit fram till att risken att man avlider av Corona minskar om man får i sig D- vitaminer.
Jag och mina vänner ink. tantvänner solar och badar alltid nakna. Vi är helt klart både polysar och heltidsnudister. Varken jag eller mina vänner hade några större besvär av Corona.
Är helt klart övertygad om att orsaken till att vi överlevde Corona var för att vi sommartid alltid solade nakna. Mina vänner som bor i ett privat kollektiv boende gillar också att gå omkring nakna.
Så nu när man inta kan gå ut i trädgården naken blir det till att slänga kläderna så att varje liten solstråle som strålar in i lägenheten ökar halten av D-vitaminer i kroppen. Ni som inte vill gå runt nakna i er lya får skylla er själva när ni kommer att dö av Corona under den mörka årstiden
Jag och mina vänner ink. tantvänner solar och badar alltid nakna. Vi är helt klart både polysar och heltidsnudister. Varken jag eller mina vänner hade några större besvär av Corona.
Är helt klart övertygad om att orsaken till att vi överlevde Corona var för att vi sommartid alltid solade nakna. Mina vänner som bor i ett privat kollektiv boende gillar också att gå omkring nakna.
Så nu när man inta kan gå ut i trädgården naken blir det till att slänga kläderna så att varje liten solstråle som strålar in i lägenheten ökar halten av D-vitaminer i kroppen. Ni som inte vill gå runt nakna i er lya får skylla er själva när ni kommer att dö av Corona under den mörka årstiden
Det stämmer att D-vitamin tycks minska risken för svår covid. Solen räcker tyvärr inte för att bilda D-vitamin genom huden under den mörka årstiden, även om du går naken ute, eftersom solstrålarna bryts för mycket då. Inne i lägenheten, bakom fönsterglas, är möjligheten att bilda D-vitamin i huden ännu sämre.N nallepu skrev:Läste en forskningsrapport om Corona man har kommit fram till att risken att man avlider av Corona minskar om man får i sig D- vitaminer.
Jag och mina vänner ink. tantvänner solar och badar alltid nakna. Vi är helt klart både polysar och heltidsnudister. Varken jag eller mina vänner hade några större besvär av Corona.
Är helt klart övertygad om att orsaken till att vi överlevde Corona var för att vi sommartid alltid solade nakna. Mina vänner som bor i ett privat kollektiv boende gillar också att gå omkring nakna.
Så nu när man inta kan gå ut i trädgården naken blir det till att slänga kläderna så att varje liten solstråle som strålar in i lägenheten ökar halten av D-vitaminer i kroppen. Ni som inte vill gå runt nakna i er lya får skylla er själva när ni kommer att dö av Corona under den mörka årstiden
När jag bodde i ett hyreshus hade jag också grannar som satt bakom gardinerna med en stjärnkikare och kollade in mej..H Harrison skrev:Jag har en granne som spanar kontinuerligt på mig och har koll på allt jag gör. Sedan httar de på en massa skvaller som de sedan sprider till andra grannar, släkt och vänner. Både herr och fru är oerhört kreativa när det gäller skvaller och det brukar inte finnas någon sanning i det de säger om mig. Strax efter min flytt hit så började jag känna mig bevakad och jag undrade om min känsla var inbillning, men sedan kom de och avfyrade sina första klagomål och jag var helt förstummad. Efter tre decennier känner jag mig fortfarande bevakad av dem. Frun har fått artros och värk i käklederna och jag tror att jag vet orsaken.
Såg jag att det var mörkt i lägenheten och att gardinerna rörde sig kunde jag inte motstå frestelsen att spritt språngandes naken kliva upp på en stol och plocka ner något som stod högst upp på hyllan.
Eftersom jag la märke till att grannarna inte kunde ta bort blicken när vi möttes på gården blev jag medveten om att det skvallrades.
Själv la jag till med ett stort leende när grantanterna kikade på mej.
Jag trivdes i området men kände att jag var tvungen att flytta eftersom några gifta män med all rätt anklagade mej för att sätta på gifta tanter som hade tråkiga äktenskap. Fakta är att alla som varit sambos i med än fem år mer än gärna skulle vilja sätta på en grannkille. Blev också jobbigt med grantanter som vill skiljas och flytta in till mej. Vilket jag inte var road av eftersom jag lever i ett polyförhållande med tjejkompisar som tycker att vi killar är skitjobbiga och att singelkvinnor ska dela på en kille vid behov..
Ps Hammarby Sjöstad verkar vara ett paradis för folk som vill kika på sina grannar med en stjärnkikare. Verkar som var och varannan granne har en kikare på altanen eller bakom gardinerna. Men så har man också ganska stora fönster på lägenheterna i Hammarby Sjöstad.
Jag träffade en granne och hennes unga Lover Boy för några veckor sedan och sedan dess har hennes Lover Boy stalkat mig och velat flytta hem till mig. Jag har förklarat gång på gång för denna utländska kille att det aldrig kan bli nåt mellan oss, trots att jag är singel. Jag tror att han bara vill bli försörjd, pga att grannen längre bort på min gata har för lite jobb och pengar pga coronan.N nallepu skrev:När jag bodde i ett hyreshus hade jag också grannar som satt bakom gardinerna med en stjärnkikare och kollade in mej..
Såg jag att det var mörkt i lägenheten och att gardinerna rörde sig kunde jag inte motstå frestelsen att spritt språngandes naken kliva upp på en stol och plocka ner något som stod högst upp på hyllan.
Eftersom jag la märke till att grannarna inte kunde ta bort blicken när vi möttes på gården blev jag medveten om att det skvallrades.
Själv la jag till med ett stort leende när grantanterna kikade på mej.
Jag trivdes i området men kände att jag var tvungen att flytta eftersom några gifta män med all rätt anklagade mej för att sätta på gifta tanter som hade tråkiga äktenskap. Fakta är att alla som varit sambos i med än fem år mer än gärna skulle vilja sätta på en grannkille. Blev också jobbigt med grantanter som vill skiljas och flytta in till mej. Vilket jag inte var road av eftersom jag lever i ett polyförhållande med tjejkompisar som tycker att vi killar är skitjobbiga och att singelkvinnor ska dela på en kille vid behov..
Ps Hammarby Sjöstad verkar vara ett paradis för folk som vill kika på sina grannar med en stjärnkikare. Verkar som var och varannan granne har en kikare på altanen eller bakom gardinerna. Men så har man också ganska stora fönster på lägenheterna i Hammarby Sjöstad.
En Toyboy. Lyckans ost. Inte tusan är det några unga tjejer som förföljer mig.H Harrison skrev:Jag träffade en granne och hennes unga Lover Boy för några veckor sedan och sedan dess har hennes Lover Boy stalkat mig och velat flytta hem till mig. Jag har förklarat gång på gång för denna utländska kille att det aldrig kan bli nåt mellan oss, trots att jag är singel. Jag tror att han bara vill bli försörjd, pga att grannen längre bort på min gata har för lite jobb och pengar pga coronan.
Staffan
Jag kan ju bara prata för mig själv (och 5 000 000 000 andra män). Om jag blev ivrigt uppvaktad av ung kärlekskrank dam, skulle inte hennes ungdom ses som en belastning, men det är jag det (och några till).H Harrison skrev:
Staffan

