143 640 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
Att under lång tid utföra vardagssysslor i sitt hem eller trädgård där det uppenbart är full jävla insyn från flera håll likställer jag med det och det låter på dig som att det är sånt du tycker är OK. Det var väl du som sa att set du att grannarna sitter och äter så klär du på dig? Varför gör du det, om det nu var helt ok att exponera allt medans dom lagade kokt torsk, varför anser du inte att det är ok när dom äter den?SarB skrev:
Som du själv sagt, det beror på hur man går omkring naken hemma. Du kan nog själv bedöma vilka av dina exempel ovan som inte är ok och vilka som är det. Ingen här har talat om att bredbent lufta musen med fladdrande läppar. Med det resonemanget du själv fört torde du vara kapabel nog att också se att ingen här beskrivit något som inte kan anses acceptabelt.
Absolut, men detta är en gråzon.R rasse123 skrev:
Nej, men jag får väl be om en förklaring av en välinvigd.... vassegod att förklara vad en blottare är.Staffan2000 skrev:
Det här var en av de roligaste analyserna jag läst på länge. Dels är det en särskrivning, så grammatiskt blir det helt obegripligt, men han menar sannolikt "blottarbeteende" och då blir det än mer roande, eftersom fsn inte har en susning av vad ordet blottare betyder, utan hittar på en egen förklaring.
Men för säkerhet skull, för att skydda de mest inskränkta, kan denna sättas upp [bild]
För du tycks bara klaga här på forumet där ingen kan hjälpa dig istället för att ringa polisen och få det uträtt om beteendet bryter mot lagen eller inte. Om polisen kommer så tar showen slut för en tid ivarje fall.....F fsn skrev:
Du har rätt... Här är ett lite utdrag på nuvarande status på Helikopter 4Staffan2000 skrev:
Samtliga helikoptrar står inför större flygunderhåll, service eller tillsyn. Komponenter kommer att ses över eller bytas ut. Beroende på omfattningen av underhållet kommer det att ta en längre tid – månader – innan eventuell flygning kan påbörjas
Sug på den en stund.....eller inte.
Här är en beskrivning.F fsn skrev:
"exhibitionist, person med (tvångsmässigt) sexuellt behov att blotta sitt könsorgan."
Och en till.
"Blottaren beskrivs som en ensam person som känner otillräcklighet och vanmakt. Genom att blotta sig för andra återfår han en del makt och kontroll, och kan demonstrera sin potens. - Vanligt är att man vill väcka starka känslor. I bakgrunden finns en tvångsmässig problematik,"
SarB! Känner du behov att demonstrera din potens?
Staffan Freud
Du är ju en lustigkurre. Det hade jag inte väntat mig. Men du borde definitivt förhandla fram längre lunchpauser.F fsn skrev:Du har rätt... Här är ett lite utdrag på nuvarande status på Helikopter 4
Samtliga helikoptrar står inför större flygunderhåll, service eller tillsyn. Komponenter kommer att ses över eller bytas ut. Beroende på omfattningen av underhållet kommer det att ta en längre tid – månader – innan eventuell flygning kan påbörjas
Sug på den en stund.....eller inte.
Staffan
Staffan2000 skrev:
Det blir korta lunchpauser med det här påtvingade jävla arbetandet hemifrån. Hatar det...
Hoppas att det löser sig med din helikopter från 50-talet och att du får upp den i luften igen så den får "flyga" lite. Du kanske kan träna i simulator så länge?