F
SarB SarB skrev:
Som du själv sagt, det beror på hur man går omkring naken hemma. Du kan nog själv bedöma vilka av dina exempel ovan som inte är ok och vilka som är det. Ingen här har talat om att bredbent lufta musen med fladdrande läppar. Med det resonemanget du själv fört torde du vara kapabel nog att också se att ingen här beskrivit något som inte kan anses acceptabelt.
Att under lång tid utföra vardagssysslor i sitt hem eller trädgård där det uppenbart är full jävla insyn från flera håll likställer jag med det och det låter på dig som att det är sånt du tycker är OK. Det var väl du som sa att set du att grannarna sitter och äter så klär du på dig? Varför gör du det, om det nu var helt ok att exponera allt medans dom lagade kokt torsk, varför anser du inte att det är ok när dom äter den?

R
F fsn skrev:
Problemet är väl det att man bor som man gör och det är tyvärr svårt att begränsa hur långt man ser. råkar nån gå förbi snabbt så är det en sak men exponerar personen sig totalt så är det fan så svårt, det förstår du nog själv.
Så du gillar o titta men din moral säger nej....

• Gilla
  • Haha
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
F
R rasse123 skrev:
Om någon gör det så som du skriver, alltså den nakna människan njuter av att andra ser att de är nakna och "visar upp sig" så är det ett lagbrott och bara ringa polisen men om personen är naken och rör sig normalt hemma och inte "visar upp sig" är problemet hos tittaren och helt lagligt.
Absolut, men detta är en gråzon.

F
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det här var en av de roligaste analyserna jag läst på länge. Dels är det en särskrivning, så grammatiskt blir det helt obegripligt, men han menar sannolikt "blottarbeteende" och då blir det än mer roande, eftersom fsn inte har en susning av vad ordet blottare betyder, utan hittar på en egen förklaring.

Men för säkerhet skull, för att skydda de mest inskränkta, kan denna sättas upp [bild]
Nej, men jag får väl be om en förklaring av en välinvigd.... vassegod att förklara vad en blottare är.

F
R rasse123 skrev:
Så du gillar o titta men din moral säger nej....
Vad är det som får dig att tro att jag skulle gilla att titta? det är ju inte direkt Playboy mansion jag har runt omkring mig.... Du känner verkligen inte mig, min moral säger inget i detta fallet....

Staffans2000
Handyman 1 skrev:
Kom igen,var ärlig nu,lilla kolibrin menar du:)
Nej nej! Det är en BANANhelikopter!

Svartvit bild av en tandemrotorhelikopter över vatten med texten "BANAN" och en bild av bananer på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Staffan Holmes

• Haha
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
R
F fsn skrev:
Absolut, men detta är en gråzon.
Så är det, ring polisen då så får man reda på var gränsen går men det beror på hur bra advokat man har...

F
Måste käka lunch, vi får fortsätta senare. Jag tackar för sällskapet så länge...

F
R rasse123 skrev:
Så är det, ring polisen då så får man reda på var gränsen går men det beror på hur bra advokat man har...
Jag är inte typen som ringer polisen i tid och otid....

F fsn skrev:
doppade pitten i kvinnans milkshake
Han kanske behövde tanka?;)

• Haha
kest och 1 till
  • Laddar…
R
F fsn skrev:
Vad är det som får dig att tro att jag skulle gilla att titta? det är ju inte direkt Playboy mansion jag har runt omkring mig.... Du känner verkligen inte mig, min moral säger inget i detta fallet....
För du tycks bara klaga här på forumet där ingen kan hjälpa dig istället för att ringa polisen och få det uträtt om beteendet bryter mot lagen eller inte. Om polisen kommer så tar showen slut för en tid ivarje fall.....

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
F
Nej nej! Det är en BANANhelikopter!

[bild]

Staffan Holmes
Du har rätt... Här är ett lite utdrag på nuvarande status på Helikopter 4

Samtliga helikoptrar står inför större flygunderhåll, service eller tillsyn. Komponenter kommer att ses över eller bytas ut. Beroende på omfattningen av underhållet kommer det att ta en längre tid – månader – innan eventuell flygning kan påbörjas

Sug på den en stund.....eller inte.

• Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
F fsn skrev:
Nej, men jag får väl be om en förklaring av en välinvigd.... vassegod att förklara vad en blottare är.
Här är en beskrivning.

"exhibitionist, person med (tvångsmässigt) sexuellt behov att blotta sitt könsorgan."

Och en till.

"Blottaren beskrivs som en ensam person som känner otillräcklighet och vanmakt. Genom att blotta sig för andra återfår han en del makt och kontroll, och kan demonstrera sin potens. - Vanligt är att man vill väcka starka känslor. I bakgrunden finns en tvångsmässig problematik,"

SarB! Känner du behov att demonstrera din potens?

Staffan Freud

• Gilla
MetteKson och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
F fsn skrev:
Du har rätt... Här är ett lite utdrag på nuvarande status på Helikopter 4

Samtliga helikoptrar står inför större flygunderhåll, service eller tillsyn. Komponenter kommer att ses över eller bytas ut. Beroende på omfattningen av underhållet kommer det att ta en längre tid – månader – innan eventuell flygning kan påbörjas

Sug på den en stund.....eller inte.
Du är ju en lustigkurre. Det hade jag inte väntat mig. Men du borde definitivt förhandla fram längre lunchpauser.

Staffan

• Gilla
SarB
  • Laddar…
F
Du är ju en lustigkurre. Det hade jag inte väntat mig. Men du borde definitivt förhandla fram längre lunchpauser.

Staffan

Det blir korta lunchpauser med det här påtvingade jävla arbetandet hemifrån. Hatar det...

Hoppas att det löser sig med din helikopter från 50-talet och att du får upp den i luften igen så den får "flyga" lite. Du kanske kan träna i simulator så länge? ;)

• Haha
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.