Talvan Talvan skrev:
Ok

nu just har jag andra problem med grannar!

hunden grannen har skäller och visar tänderna åt alla när man går förbi tomten. Den är bakom staket men skulle hoppa över kunna.

min barn är faktiskt på riktigt rädda.

vad ska jag göra?
flytta långt ut på landet med inga grannar såna som du ska inte ha några grannar
 
  • Gilla
erik_83
  • Laddar…
H Harrison skrev:
Jag tror inte att polisen brys sig om sånt. De har inte resurser till sånt. Vi har nyligen blivit av med två av våra närmaste polisstationer.
Polisen lägger bara ner brott
 
  • Gilla
Harrison
  • Laddar…
M maria01 skrev:
flytta långt ut på landet med inga grannar såna som du ska inte ha några grannar
Eller så har jag otur med mina grannar bara
 
Talvan Talvan skrev:
Eller så har jag otur med mina grannar bara
Tyvärr kan man inte få välja sina grannar.
 
Ser hellre naken granne. ÄN psyksjuk granne
som sitter på stol glor på en timmatal.
 
  • Haha
  • Gilla
rasse123 och 3 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
att gå runt näck i en miljö där det är total insyn är i praktiken ett ”blottar beteende”. Hade du dragit för persienner och gardiner så hade det varit en annan sak. Just argumentet att ”dom behöver inte titta om dom inte vill” eller ”alla andra kan dra ner sina gardiner” är sånt man ofta hör från blottare med. Sök och se om du eventuellt kan få en diagnos, det är inte ovanligt alls att man förklarar/försvarar sina problem med andra mer rumsrena behov eller helt förnekar dom.
fsn: du verkar inte vara riktigt frisk.
 
  • Gilla
  • Haha
jnse och 4 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Det är lättare att ta på sig ett par shorts än att blunda. Eller vad tror du själv?
Du får jättegärna gå omkring med ett par shorts på huvudet så att du slipper se. Eller så låter du bli att stirra in genom folks fönster, du kan faktiskt bli fälld för ofredande!

Dina fantasier om att pungen på något sätt sugs mot glaset om man inte har kalsonger på sig är ju helt sjuk.
 
  • Haha
  • Gilla
SarB och 12 till
  • Laddar…
F
Anna_H Anna_H skrev:
Du får jättegärna gå omkring med ett par shorts på huvudet så att du slipper se. Eller så låter du bli att stirra in genom folks fönster, du kan faktiskt bli fälld för ofredande!

Dina fantasier om att pungen på något sätt sugs mot glaset om man inte har kalsonger på sig är ju helt sjuk.
Det gick som vanligt rätt dåligt för dig i nån annan tråd förstår jag?
 
F
Anna_H Anna_H skrev:
Du får jättegärna gå omkring med ett par shorts på huvudet så att du slipper se. Eller så låter du bli att stirra in genom folks fönster, du kan faktiskt bli fälld för ofredande!

Dina fantasier om att pungen på något sätt sugs mot glaset om man inte har kalsonger på sig är ju helt sjuk.
Det är så lätt att tycka att nåt är normalt när du sitter där bakom ditt tangentbord. Men släng kläderna och gå runt naken ett tag så får vi se hur omgivningen reagerar och om dom generellt tycker du är en pucko eller att dom skall blunda.

Jag har haft en sån granne en gång i tiden och det är inte normalt beteende i den miljön. Där hävdades det med att jag gör som jag vill på min tomt och i mitt hus. När polisen kom så var det dock påklätt fort som fan vilket är konstigt för det var helt ok att gå näck fram till tomtgräns innan och stå och vifta med pattarna samtidigt som hon försökte få grannarna att få kontakt.
 
Redigerat av moderator:
F fsn skrev:
Det är så jävla lätt att tycka att nåt är normalt när du sitter där bakom ditt tangentbord. Men släng kläderna och gå runt och lufta fiffi och vifta med hängpattarna ett tag så får vi se hur omgivningen reagerar och om dom generellt tycker du är en pucko eller att dom skall blunda.
Jag brukar gå naken i mitt hus ja. Och du verkar vara pervers. Är dock för ung för att ha hängpattar att vifta med, bara 52.
 
  • Gilla
  • Haha
kest och 3 till
  • Laddar…
F
Anna_H Anna_H skrev:
Jag brukar gå naken i mitt hus ja. Och du verkar vara pervers. Är dock för ung för att ha hängpattar att vifta med, bara 52.
Din självbild är säkert helt korrekt.... Jag tror alla går nakna i sitt eget hus, det är väl om man går naken med helt uppenbar insyn som det kan vara diskutabelt. Jag har svårt att se hur man är pervers bara för att man inte vill se nakna fula kroppar så fort man höjer blicken över sina egna fötter?
 
Staffans2000
F fsn skrev:
.man inte vill se nakna fula kroppar så fort man höjer blicken över sina egna fötter?
Tag bort din badrumsspegel!

Staffan
 
  • Gilla
  • Haha
kest och 8 till
  • Laddar…
F
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Tag bort din badrumsspegel!

Staffan
Har du fått upp "helikoptern" i luften i helgen eller är det fortfarande flygförbud?
 
F fsn skrev:
Har du fått upp "helikoptern" i luften i helgen eller är det fortfarande flygförbud?
Ack, den som ändå haft en helikopter, numera får man vara glad åt sin drönare:rofl::crysmile:
 
Staffans2000
F fsn skrev:
Har du fått upp "helikoptern" i luften i helgen eller är det fortfarande flygförbud?
Efter noggrann service, smörjning och avslutande polering, genomförd av specialutbildad markpersonal med jourtjänst, från firman: Aviationservice, Amelia Earharts döttrar, med sin slogan: -satisfaction guaranteed, satte de tänderna i bananen och tog den på en rejäl provtur innan de var så nöjda, att de med tillfedsställelse kunde överlämna bjässen, nu med fullstämplad servicebok.

Så nu är helikoptern åter startklar inom en minut (Längre tid vid kall väderlek).

Staffan (stolt ägare).
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.