143 662 läst ·
610 svar
144k läst
610 svar
Grannen tar inte på sig kläder
flytta långt ut på landet med inga grannar såna som du ska inte ha några grannarTalvan skrev:
fsn: du verkar inte vara riktigt frisk.F fsn skrev:att gå runt näck i en miljö där det är total insyn är i praktiken ett ”blottar beteende”. Hade du dragit för persienner och gardiner så hade det varit en annan sak. Just argumentet att ”dom behöver inte titta om dom inte vill” eller ”alla andra kan dra ner sina gardiner” är sånt man ofta hör från blottare med. Sök och se om du eventuellt kan få en diagnos, det är inte ovanligt alls att man förklarar/försvarar sina problem med andra mer rumsrena behov eller helt förnekar dom.
Du får jättegärna gå omkring med ett par shorts på huvudet så att du slipper se. Eller så låter du bli att stirra in genom folks fönster, du kan faktiskt bli fälld för ofredande!F fsn skrev:
Dina fantasier om att pungen på något sätt sugs mot glaset om man inte har kalsonger på sig är ju helt sjuk.
Det gick som vanligt rätt dåligt för dig i nån annan tråd förstår jag?Anna_H skrev:
Det är så lätt att tycka att nåt är normalt när du sitter där bakom ditt tangentbord. Men släng kläderna och gå runt naken ett tag så får vi se hur omgivningen reagerar och om dom generellt tycker du är en pucko eller att dom skall blunda.Anna_H skrev:
Jag har haft en sån granne en gång i tiden och det är inte normalt beteende i den miljön. Där hävdades det med att jag gör som jag vill på min tomt och i mitt hus. När polisen kom så var det dock påklätt fort som fan vilket är konstigt för det var helt ok att gå näck fram till tomtgräns innan och stå och vifta med pattarna samtidigt som hon försökte få grannarna att få kontakt.
Redigerat av moderator:
Jag brukar gå naken i mitt hus ja. Och du verkar vara pervers. Är dock för ung för att ha hängpattar att vifta med, bara 52.F fsn skrev:
Din självbild är säkert helt korrekt.... Jag tror alla går nakna i sitt eget hus, det är väl om man går naken med helt uppenbar insyn som det kan vara diskutabelt. Jag har svårt att se hur man är pervers bara för att man inte vill se nakna fula kroppar så fort man höjer blicken över sina egna fötter?Anna_H skrev:
Efter noggrann service, smörjning och avslutande polering, genomförd av specialutbildad markpersonal med jourtjänst, från firman: Aviationservice, Amelia Earharts döttrar, med sin slogan: -satisfaction guaranteed, satte de tänderna i bananen och tog den på en rejäl provtur innan de var så nöjda, att de med tillfedsställelse kunde överlämna bjässen, nu med fullstämplad servicebok.F fsn skrev:
Så nu är helikoptern åter startklar inom en minut (Längre tid vid kall väderlek).
Staffan (stolt ägare).
Redigerat: