Mikael_L
academia gör väl forumet en ohyggligt stor tjänst här som faktiskt hjälper till att ta fram undersökningar och andra fakta, till skillnad från allt annat "tyckande".
Tycker jag i alla fall.

Det är ju inget som motsäger att asbest är en väldigt liten risk jämfört med alla andra risker vi omger oss med, och fakta är väl alltid bra?
Inget att hålla på och raljera om ... tycker jag ...



(Själv brukar jag säga att livet är en sexuellt överförd och kronisk åkomma ..., åkomma känns mer rätt än sjukdom, men det finns kanske definitioner på bägge ...)
 
O
academia skrev:
Källa/referens på det?
Ska se om jag kan hitta det.... :p
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.