154 201 läst ·
1 603 svar
154k läst
1,6k svar
Gottetråden!
Närapå lite huslig..
Julköttbullarna och numer check
(i år blev de extrakryddade med: senap, kryddpeppar och en dutt kanel)
Passade också på att göra lite köttfärssås.. när jag ändå höll på!
Innan jag frös in resten av färsen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Julköttbullarna och numer check
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Passade också på att göra lite köttfärssås.. när jag ändå höll på!
Innan jag frös in resten av färsen
Har bakat saffransbullar! Gjorde några knasiga.. en hög kusar.. och många släta bullar.. av de släta gör vi gärna saffranssemlor.. eller fyller med något gott 
Länk recept: https://www.koket.se/annas-saftiga-lussebullar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Länk recept: https://www.koket.se/annas-saftiga-lussebullar
Finska jultårtor

Vissa råkade jag vika fel håll så dom blev att likna en annan symbol lite för mycket...

Också en sats med äppemos

Det går att få helt OK jultårtor, eller riktigt jättegoda jultårtor. När man köper ska man se till man tar paketet som står det innehåller riktigt smör. Det gör en så stor skillnad tycker jag...


Vissa råkade jag vika fel håll så dom blev att likna en annan symbol lite för mycket...

Också en sats med äppemos

Det går att få helt OK jultårtor, eller riktigt jättegoda jultårtor. När man köper ska man se till man tar paketet som står det innehåller riktigt smör. Det gör en så stor skillnad tycker jag...

Årets ROCKY ROAD i hushållet..
Förutom jordnötter, choklad och pistagenötter… så blev det i år: Skumtomtar, marshmallows, dumle och nonstop.
Blev färgglatt och gott


Förutom jordnötter, choklad och pistagenötter… så blev det i år: Skumtomtar, marshmallows, dumle och nonstop.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev färgglatt och gott
Flinggodis?
Köpte nån gång billiga Lionsflingor.. men de var för söta/godisaktiga till frukost.. så jag tänkte att de blir perfekta att göra lite julgodis av! Kan man anv ricecrispin, puffat ris, cornflakes osv.. så varför inte lions!?
Så detta är smällt choklad med lionsflingor (några cornflakes i oxå).. strösslade med lite hackade jordnötter.
Köpte nån gång billiga Lionsflingor.. men de var för söta/godisaktiga till frukost.. så jag tänkte att de blir perfekta att göra lite julgodis av! Kan man anv ricecrispin, puffat ris, cornflakes osv.. så varför inte lions!?
Så detta är smällt choklad med lionsflingor (några cornflakes i oxå).. strösslade med lite hackade jordnötter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mandelbiskvi i långpanna blev det idag - när svärmor kommer ner till jul måste hon ju få nått gott till kaffet.. 
Vi valde att ha apelsinkrokantchoklad i smörkrämen
RECEPT: https://www.jennysmatblogg.nu/2018/...aObD0v5a7KT_uGBh50smjOvhvSRvr5H99H6uYEp6hhWNM
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi valde att ha apelsinkrokantchoklad i smörkrämen
RECEPT: https://www.jennysmatblogg.nu/2018/...aObD0v5a7KT_uGBh50smjOvhvSRvr5H99H6uYEp6hhWNM






