6 329 läst ·
66 svar
6k läst
66 svar
Golvvärme - vad behövs?
Läggningsritningen är bara ett exempel som han skickade med. Postade den bara för att jag blev lite förvånad på hur den var gjord.L Liteavvarje skrev:
Såna här borde ju vara smidigt att ha. Fått offererade såna hos några stycken, skulle gå på typ 3000:- för hela källaren. Men man kan ju ha dem i kanterna för att få bra böjar åtminstone?
https://www.rinkabyror.se/artikel/lk-rorhallarlist-20-l-2-m/
https://www.rinkabyror.se/artikel/lk-rorhallarlist-20-l-2-m/
Dom är bara för att hålla avståndet , ligger med 1 meters lucka , slangarna måste iaf najas ned mot armeringen , annars lyfter dom när betongen kommer
Ska du ha armeringsnät 15X15 så behöver du inte dom , bara att naja 30 , du har ju måtten i nätet , samt att böjarna måste hållas ner , dom har en förmåga att resa sig
När du ska göra någon 90 graders böj som blir lite tvärt , ska du ha något sånt här , för att inte slangen ska vika sig , rinkaby bra pris
Ska du ha armeringsnät 15X15 så behöver du inte dom , bara att naja 30 , du har ju måtten i nätet , samt att böjarna måste hållas ner , dom har en förmåga att resa sig
När du ska göra någon 90 graders böj som blir lite tvärt , ska du ha något sånt här , för att inte slangen ska vika sig , rinkaby bra pris
Redigerat:
Samma som är med i min offert från Danmark då, för rören upp till fördelaren.
Klicka här för att svara
