Det står ju tydligt i instruktionen att den skall punktlimmas med konstruktionslim. Det betyder just att dutta lim i punkter så att vattnet ändå kan ta sig till brunnen. Eftersom ramen skall limmas först och på tätskiktet tror jag inte det blir så bra att försöka limma med fix. Gör som det står i instruktionen.