Hej,
Ska byta golvbrunn i tvättstugan.
Idag är konstruktionen:
Plastmatta
Golv (gjutet)
Isolering
Byggplast
betongplatta
Brunnen sitter ingjuten i plattan och upp till plastmattan då.
När jag gjuter fast den nya kan jag gjuta hela vägen upp till nivån jag vill spackla fall ifrån eller hur ska jag göra?
Ska jag täta mot underlaget?
Eller ska jag gjuta fast den lite, täta mot byggplast så gott det går, isolera och sen spackla fall?
Tacksam för tips eller bra instruktionsfilm guide etc.
//Sulan